MMM voel me zo rot!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

MMM voel me zo rot!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 23:45

Ik voel me zo rot....(ondanks de geweldige boktrit)! zoals als enige van jullie weten is het net uit met mijn vriendje, t begint te wennen maar nog niet helemaal. Gister hadden we elkaar weer gezien naar een week, en ik was nog zoooo verliefd op hem, echt ik kon m wel opvreten. Hij vertelde wel dat ie nog van mij hield, maar dat t niet meer genoeg was voor een relatie, hij wou nog wel steeds leuke dingen blijfen doen en elkaar gewoon blijfen spreken.
Nu zit zijn ex van 1 1/2 jaar nog steeds achter hem aan, en nu natuurlijk helemaal. Echt ze belt hem elke dag en smst m super vaak, ook mengt ze zich weer in zijn vriendengroep waar ze ook niets meer mee te maken had.
Ik spreek haar vaak op msn en tegen mij doet ze net alsof ze F. elke dag spreekt, en omdat ik hem dus een tijdje niet gesproken had omdat hij in frankrijk zat wist ik natuurlijk niet of dat wel of niet waar was, ik helemaal in de stress me af te vragen waarom hij haar wel belt en mij niet.
Bleek dat dus helemaal niet waar te zijn, ook doet ze net alsof ze weet hoe het allemaal zit enz....

In 1 woord ik wordt dood ziek van haar (letterlijk en figuurlijk) en ze heeft geen enkele kans maar toch maak ik me er druk om en voel ik me banketstaaf als ik het allemaal hoor van haar. alsof ik hem niet goed ken enzo......

oooo ik hoop zo dat het weer goed komt, ik ben nog zo gek op hem!!!
maar ja ik vrees het ergste Huilen

sorry voor het banketstaaf verhaal hoor, maar moet het even kwijt!!!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:16

Och arme jij... Zo'n situatie is niet leuk...

Ik ken het, een meisje uit mijn klas doet alsof ze alles weet van de jongen van mijn leven... Ik heb nog niet wat met hem gehad, en ik dek ook niet dat dat komen zal, maar elke keer als ik bij hem sta, krijg ik zo'n [......] kop, en ik sta haast te trillen op mijn benen. En dan moet ik nog proberen het gegiechel in te houden. Hij zegt mij erg te mogen, maar mij te jong te vinden. (we betekenen wel iets voor elkaar, we zijn als broer en zus bevriend.) en nu loopt dat meisje uit mijn klas dus te doen alsof zij elke avond uitgaan enzo. En dat komt zo hard aan! Ik ken Erik goed genoeg, hij zou niet met haar uitgaan. Hij mag haar niet eens. Maar toch krijg je eht gevoel van wantrouwen. En dat is echt niet fijn. Ik slaap er ook minder lekker door... Scheve mond

Nu zijn wij samen zielig, en zitten samen in hetzelfde schuitje...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:08

Ik zou zeggen...blokkeer haar op msn en dan verwijderen... en verder zoveel mogelijk leuke dingen doen met vriendinnen en lekker bokken... dan heb je iig afleiding... Sterkte iig! Ach gut

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:14

Ik sluit me volledig aan bij vikki
en sterkte!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 17:19

Tja weet je wat het is?ik mis hem zo vreselijk Huilen elke seconde van de dag denk ik wel aan hem, hij is zo vreselijk lief en mooi........
Echt bij het idee dat ik hem nu weer heel lang niet zie word ik compleet gek!
gelukkig gaan we wel met elkaar op vakantie, en ik hoop dat het daar weer goed komt, ik kan ook gewoon niet meer aardig doen tegen mensen in mijn omgeving, ben zo mij zelf niet meer!
Ik weet het allemaal echt niet meer, word helemaal gek van mijzelf!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:32

Ik ken het, en vele met mij. En het gaat wel weer over, echt waar ook al geloof je het nu niet. Je gaat nu door een rotperiode maar na regen komt zonneschijn.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:37

echt hoor, na een tijd gaat het beter.
en idd blokkeer dat mens, anders voel je je nog rotter.
ze verteld toch de waarheid niet, dus heeft het ook geen zin om met haar te praten.
wat ook helpt is iets leuks doen met vrienden of vriendinnen.
sterkte.