Hebben jullie je wel eens ongemakkelijk gevoeld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Hebben jullie je wel eens ongemakkelijk gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 14:24

Bijvoorbeeld: je zat in de bus en iemand kwam naast je zitten, maar zat wel erg dicht bovenop je. Jij schuift een stukje op en diegene schuift ook een stukje op naar jou toe. Of in een discotheek ofzo, kortom...hebben jullie je wel eens in een ongemakkelijke situatie bevonden en wat deed je toen? Ik moet het voor school hebben. Zucht, moeten we een situatie voor jiu-jitsu omschrijven, en 3 manieren hoe je dan kunt handelen. Dus barst allemaal los! please! is er dan niemand die iets weet????
Laatst bijgewerkt door Druif_01 op 31-05-03 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 14:43

Gewoon een opmerking maken dat je liever alleen zit, of dat je graag wat ruimte hebt, dat je de hete adem niet zo fijn vind, van dat gedoe. Ik zou eigenlijk beginnen met raar kijken en een opmerking plaatsen dat diegeen wel erg dichtbij zit, zoiets denk ik toch.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 14:44

hm, maar heeft er ook wel eens iemand in een andere situatie gezeten? want die met de bus heeft de lerares als voorbeeld gegeven, dus die zullen we niet mogen gebruiken denk ik

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 14:48

Ja in het ziekenhuis waar mijn zoon nu ligt is 1 irri verpleegster......hij kan haar wel schieten als hij zou kunnen......maar die komt dus heel dicht bij je staan als ze je wat wil vertellen, en dan doe ik 1 stap terug om weer afstand te nemen, en dan komt ze weer dichterbij staan.....
Ik weet ook niet zo goed wat ik daarmee aan moet. Maar gelukkig is ze van de week niet meer op Alex' kamer geweest dus hoef ik er nu niet over na te denken.......

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 15:10

Arghh, gisteren nog met boodschappen doen in de wachtrij voor de kassa. Zo'n vent die achter me staat en dan ook echt vlak achter me Boos!
Bij elke pas die ik naar voren deed, deed hij er ook een Boos!
En dan duurt een half uur heeeeel erg lang Haha!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 16:25

fabienne schreef:
Ja in het ziekenhuis waar mijn zoon nu ligt is 1 irri verpleegster......hij kan haar wel schieten als hij zou kunnen......maar die komt dus heel dicht bij je staan als ze je wat wil vertellen, en dan doe ik 1 stap terug om weer afstand te nemen, en dan komt ze weer dichterbij staan.....
Ik weet ook niet zo goed wat ik daarmee aan moet. Maar gelukkig is ze van de week niet meer op Alex' kamer geweest dus hoef ik er nu niet over na te denken.......

Haha, ik bijna-verpleegkundige heb het juist bij patienten. Tuurlijk is het logisch dat je soms heel dicht bij hen komt (letterlijk en figuurlijk) vanwege handelingen die je moet doen, maar sommige mensen slaan daar dan in door op de een of andere manier. Gaan ze je beet pakken om je middel enzo of heel dicht bij je staan.
Hoe ik reageer? Ik zeg het gewoon. Haha! 'Even wat afstand, aub.' Werkt altijd. Knipoog

roloke
Berichten: 97
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 16:38

Een lastige situatie??=> wel als ik bij de persoon sta op wie ik een oogje heb en ze beginnen irri te doen van : Jaja bij X (ikzelf) en Y (die persoon) ist ook wel duidelijk zenne! enz... das echt wel vervelend!!en ja wat doe je dan eeeeeeuuuuuuhhhhhh.... gewoon van onderwerp verandere!!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:27

ik had zo'n leraar die zo dicht op me kwam staan. deed ik een stap achteruit, hjij ook, zo zijn we het halve lokaal doorgegaan.....

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:09

hmm... missnynke, komt me erg bekend voor.. Scheve mond
Ik ben eens door een man langs het kanaal, op de fiets achtervolgd, en hij riep de meest afschuwelijke dingen... Wat is toen gedaan heb? HEEL hard gefietst Lachen

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:41

Wel eens in de bus gehad dat iemand heel dicht op me kwam staan, ik bleef maar wegstappen