wie komt er helpen rozen knippen maandag??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

wie komt er helpen rozen knippen maandag??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 15:00

ik wil in de ochtend beginnen laten we zeggen rond half 11. ik zorg voor limonade en brood en wat hapjes. wie komt me helpen voor het goede doel. aanmelden in dit topic zodat ik een lijst kan bijhouden wie er komen
ik hoop mijn man ook nog even zover te krijgen dat hij een paar uur wil helpen. zoizo moet hij een beetje uitleggen voor de onervaren knippers hoe het moet. let wel... rozen hebben doorns.. je kunt niet in een korte broek lopen. en het beste geen korte mouwen.ik heb mijn man even gevraagd hoeveel je er in een uur kan knippen, hij zegt dat een onervaren iemand er minimaal wel 150 knipt in een uurtje. we zijn tot nu toe met zijn 3en dus stel al zouden we 4 uurtjes knippenx 3 personen hebben we al 1800 rozen!!!!!!!!!!!!!!!! hahah dan mag ze er wel een huis bij huren. uiteraard stel ik voor iedereen die komt ook rozen beschikbaar voor je hulp. (wel zelf knippen Haha! )
tot nu toe:
Lonneke
clautje
dr jacksel


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 16:49

als we wat later beginnen zijn we ook zo klaar. we zijn dan tenslotte al met 4 man. we zouden dus maar hooguit 3 uurtjes werk hebben. dus als je wilt beginnen we gewoon als je klaar bent.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 14:13

ok.... ik ben ontzettend blij dat er zoveel mensen zijn die willen helpen. stel dat we met een man of 6 zijn... dan beginnen we dus om 15.00 uur.... en als we dan allemaal 3 uurtjes knippen en uiteraard tussendoor even tijd maken voor een praatje... oeiiiiiii dan hebben we.... laat me eens rekenen, 6 mensen x 3 uur= 18 uur. gemiddeld 150 rozen per uur dan kom ik op 2700 rozen, daarvan mogen jullie zelf natuurlijk ook veel van hebben. ik denk dus dat we aan 2 uurtjes knippen voldoende hebben. dan hebben we 1700 rozen.. dan kunnen we dorine en ouders en schoonouders van voldoende rozen voorzien. ik ga kijken of ik nog zinken emmertjesen vazen kan ophalen... dan zetten we ze direct in de vazen... ik zoek alleen nog een vrijwilliger om mee te gaan om ze dinsdag (middag of avond) eventueel weg te brengen. ga ik f kijken of het voor dorine dan ook uitkomt.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 14:20

zou heel fijn zijn. en zou ik dan ook wat vazen kunnen lenen?? het zijn er zo ontiegelijk veel dat ik niet weet of ik zoveel vazen bij elkaar krijg. dan kunnen de andere mensen van 3 tot 5 komen knippen en daarna ngo even wt bijkletsen natuurlijk. hoe laat zou jij kunnen??? in elk geval hardstikke leuk dat je wilt komen helpen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 14:58

wat kosten de vazen dan??? kan dat eventueel van het geld dat nu over is van esther?? ik had van de bokkers al toestemming om het eventueel daaraan te besteden.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 20:51

ok mensen... met jullie hulp komen we een heel eind. ik zal het volgende afspreken. de mensen die om 15.00 uur komen, stuur mij een pbtje. ook de mensen die later komen, graag even een pbtje. dan heb ik dus vanaf 15.00 uur een aantal mensen voor het knippen, en dan wat later kunnen de mensen die later komen met de mensen die nog willen blijven helpen me helpen met de rozen gelijk te knippen en eventueel in vazen zetten. IK ZIT NOG STEEDS OM VEEL VAZEN VERLEGEN MENSEN....

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 21:59

marley er gaat vast wel een trein naar zoetermeer. dan pik ik je daar op. hoe laat kun je?? liefst al in de middag vanaf 1500 uur maar later kan ook.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 13:02

ok mensen. ik zal hier mijn 06 nummer beschikbaar stellen zodat iedereen me kan bellen met vragen. 0630039298
lonneke hooijmans
pastoor verburghweg 20
2651 LC berkel en rodenrijs.
dus ik kan paardloos ook bijnoteren??
dan kom ik tot het volgende lijstje
gaby
siempy afhalen van sttion oost zoetermeer
dr_jacksel afhalen van stat. oost zoetermeer
horselles 16.50 afhalen stat. oost zoetermeer
snoopy698
*denise*
paardloos
als ik mensen mis graag even een reactie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bebble, BingBot, Chita, Eineges, Floko, Hootje, IASCrawler, Ineke2, Kairos, katinker, kimberly1995, mingming, Mo_86, Paloma_Janet, Plus_en_Min, prugelpiet, Verara, Vitas, WendyKtH, YandexBot en 188 bezoekers