Slaapplaats in Zeeland voor ons en paarden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Slaapplaats in Zeeland voor ons en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 12:27

Een kennis van mij en ik zelf willen een weekend naar de provincie Zeeland gaan. We willen daar heen om een wedstrijd te rijden en lekker op het strand te rijden. En wat relaxen.
We denken eraan om in juni of juli een weekend te gaan. Maar in de buurt van een wedstrijd. Ik heb op de site van de KNHS gekeken wanneer er daar wedstrijden zijn. Maar ik zou dan graag een slaapplaats voor ons en de paarden in de buurt hebben.

Voor ons een bungalow/appartement of stacarvan. Voor de paarden gewoon een fijne box, hoeft niet luxe te zijn hoor. Maar het liefst wel op hetzelfde terrein gelegen.
Weet iemand iets in de buurt van Kamperland/Bruinisse/Heinkenszand/Nieuwvliet/Vrouwenpolder? Hier zijn namelijk de wedstrijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 12:54

Nieuwvliet heeft een mogelijkheid voor stalling voor jou en je paard -> http://www.pscnieuwvliet.nl/ Aan de overkant ben ik niet zo bekend,dus moet je even aan anderen vragen. Nieuwvliet is van redelijke kwaliteit, mooie stallen, dagelijks drollen eruit, wekelijks alles eruit, vaste voertijden. Strand is op 5 minuten rijden ofzo (te paard) Wel jammer is dat er altijd heel druk is, veel mensen die ook even komen kijken. Bungalows zijn op eigen terrein, dus echt vlakbij. Reserveer wel tijdig voor die bungalows, zitten vaak vol, stallen zijn bijna altijd wel beschikbaar.
Veel plezier!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:18

In Vrouwenpolder is een manege/pensionstal met een camping er naast. Daar heb je ook de mogelijkheid om je paard voor een paar nachtjes te stallen en zelf dus te overnachten op de camping.
Misschien kun je eens informeren bij die manege of camping, of op hun website kijken:
http://www.manegedeeendracht.nl
Alvast veel plezier voor het weekendje weg!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 14:00

wij wouden ook gaan met mickey.
bij ons op stal staan mensen die gaan ook zo'n 2 keer per jaar,en ik had het adres gevraagt.
hun gingen in renesse,op manege srol (0111-461623)
box is 11,50 per nacht (dat was als ik het goed had de grootste box) en je hebt voer naar keuze,dus wat je wilt,kuil of hooi,stro of zaagsel,brokken met of zonder meusli,je mag zelf zeggen hoeveel je paard moet en hoe vaak enz.
trouwens het huuren van een paard is 10 euro per uur.
je hebt daar ook spuitplaatsen mooie grote binnenbakken en een hele mooie buitenbak.
het zou daar echt super moeten zijn.
je kunt daar op een mini camping huisjes huuren van minder luxe naar luxe en ik had een adres gekregen van mensen die hun huisje of zoiets deden verhuuren aan mensen die daar op vakantie kwamen.
als je meer wilt weten kun je me een pb stuuren,of ik kan je het email adres geven van die mensen die daar altijd heen gaan van bij ons op stal.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 14:27

beautyfull_mickey schreef:
hun gingen in renesse,op manege srol (0111-461623)


Manege Grol Haha! Knipoog

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 14:50

Mijn paard staat op een minicamping. Je kunt je eigen paard meenemen er zit dan weidegang, ruime box met hooi en stro bij. Voer moet je zelf voor zorgen en voeren en uitmesten moet je ook zelf doen (maar daar is de prijs ook naar). Op de minicamping verhuren ze een gewone caravan en een stacaravan met alles dr op en aan. Het geheel ligt in Lewedorp dat is ongeveer 5 km van heinkenszand vandaan. Om naar het strand te gaan moet je wel een eindje rijden met de trailer, wel is het veerse meer dichtbij en daar kun je ook heerlijk rijden.(het strand is in de zomer alleen maar savonds toegangkelijk met paard)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:00

daantjuh"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:
hun gingen in renesse,op manege srol (0111-461623)


Manege Grol Haha! Knipoog
[/quote]
ja ik kon het niet zo goed lezen,ze hadden het voor me opgeschreven Haha!
is het dus manege grol?
ken je die manege?

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:23

beautyfull_mickey"]
[quote="daantjuh"][quote="beautyfull_mickey schreef:
hun gingen in renesse,op manege srol (0111-461623)


Manege Grol Haha! Knipoog
[/quote]
ja ik kon het niet zo goed lezen,ze hadden het voor me opgeschreven Haha!
is het dus manege grol?
ken je die manege?
[/quote]

Ja, het is manege Grol. Ik ken de manege niet echt, heb er alleen een paar keer uitwisselingswedstrijdjes met andere maneges gereden.