pfff wat een dag

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 22:45

ik plaats dit maar even hier, verslag van de dag is meer voor paardenverhalen geloof ik, dus bij deze..
ZOals ik gezegd had zouden wij vandaag naar scheveningen gaan, omdat we vandaag een jaar getrouwd zijn.
Zo gezegd zo gedaan.
Vorige week vrijdag zagen op hart van nederland dat je op de pier nu kon bungee jumpen, en pepper zat dus heel de week al van, dat ga ik doen.
Ik had meer het idee dat hij mij zat te stangen, omdat ie weet dat ik dat helemaal niks vind, maar helaas, hij was bloed serieus.
Dus wij de pier op, en eerst even staan kijken, waardoor ik al (ondanks dat ik zelf niet ging) het klamme zweet in mijn handen kreeg.
We lopen de trap op, en ik nog een keer tegen pepper, je doet het niet hoor!!!!
Maar helaas... hij deed het wel Haha!
Hij moest trouwens wel een formulier tekenen dat het bedrijf dat de jumps regelt zich nergens voor aansprakelijk stelt.
Naja, pepper dus flink in de tuigen en alles, en wachten.
Voor ons zat een meisje dat wel omhoog ging, maar niet durfde, en dat duurde maar, en dat duurde maar..... pffff, en ik maar zenuwenlijen, terwijl pepper nergens last van leek te hebben.
Ok, pepper samen met begleiding in het mandje, en werd tot 30m hoogte gehesen.
Weer het klamme zweet bij mij, wat als dat elastiek breekt? Wat als die dingen van zijn benen schieten? Wat als, weet ik veel? BRRRR... Ik riep nog even snel "ik hou van je" en toen was hij al buiten gehoor bereik. Het mandje hing stil, en ja hoor, daar ging ie in zijn blauwe superman shirt! (wat ie achteraf gezien dus bewust had aangetrokken).
De ervaring van het jumpen zelf kan ik jullie niet geven, dat mag pepper zelf doen straks.
We zijn daarna heerlijk gaan eten bij Hollywood, een echt heel gezellig en goed restaurant.
Toen zijn we naar een stuk strand gelopen waar de honden erop mochten. Hier vonden we een "kudde" aangespoelde krabben, waarvan sommige op hun rug lagen. Pepper heeft ze keurig gered Lovers lief he?! Haha!
Ineens begon het hier en daar te flitsen, dus wij dachten in 1e instantie, het vuurwerk begint wel erg vroeg (het was 20.30) maar het bleek bliksem te zijn. We zijn toen maar richting auto gelopen, het vuurwerk hadden we zowiezo niet voor gebleven, omdat ons hondje daar verschrikkelijk bang van is.
Er volgde steeds meer flitsen, waarvan we er een paar heeeeeelll mooi op de foto hebben.
We zijn maar richting auto gelopen, want het begin steeds erger te druppelen.
Toen we net in de auto zaten (21.00) barste het noodweer los. Je zag geen hand meer voor ogen door de enorme regenval, de pikdonkere "nacht" en de enorme sloot aan flitsen.
In den haag was het ongekend druk, en het stikte van de verkeersagenten. Het leek wel of ze een hele wijk afgesloten hielden, maar waarom is ons een raadsel (paulien, weet jij wat?)
Ineens reden we niet meer op een weg, maar meer in een rivier, het water stond letterlijk tot aan de stoepranden toe!!!!!
Zelfs op de rijksweg reden we tot aan de onderkant van de auto in het water.
We zijn dus om 21.00 weg gereden uit scheveningen, en kwamen om 23.00 thuis!!!!
Een rit waar je normaal een uur op rijdt, maarja, met een gemiddelde snelheid van 50 km/pu schiet het niet op.
Zodra we de brienenoord over waren klaarde het gelukkig een heel eind op!!

En ons hondje? Die heeft de hele reis in coma op de achterbank gelegen Slapen Slapen
Foto's komen eraan, maar kan nog ff duren


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 09:12

het leek anders wel of ze gewoon een complete wijk dicht hielden!!!! en die wijk zat niet in de buurt van het strand, nog voorbij de kazerne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, AmenteC, Axxy, BLEXBot, Blijgeestig, Britta31, dierenfan, Dorella_L, Eve_16, FransienE, Getty_Maan, GrapeshotBot, HELder, M_Vainqueur, ManonGrr, Mizora, Roosch, Siers83, Slagroomsoes, Steenbok12, SuusvL, thequeensmum, Varenka en 66 bezoekers