zelfbruinende creme?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

zelfbruinende creme?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 10:55

Mijn velletje weigert dus om ook maar enigszins kleur te krijgen.... Ik kan in de zon gaan liggen tot ik een ons weeg, maar bruin worden Verbranden doe ik ook niet, volgens mij ben ik immuun voor zon ofzo?
Zelfs een zonnebankkuur heeft als resultaat dat alleen het ergste wit eraf gaat, en ik net geen licht meer geef.
Pas aan het einde van de zomer, na lang lang zonnebaden komt er een ietsiepietsie kleur op....

Nu zat ik te denken aan van die zelfbruinende creme, maar ik durf het nog niet op te smeren vanwege de horrorverhalen die ik van vriendinnen hoor, zoals eindigen met een peentjeskleur of als tijger-look-a-like door de strepen Scheve mond
Iemand ervaring met dit soort cremes/sprays? Werkt het een beetje of ziet het er echt heel onnatuurlijk uit?
En als je bruin bent van dat spul, wordt je dan verder ook nog gewoon bruin van het in de zon liggen, of ben je gelijk weer wit als het araf gaat?

Run free Jordy.... 1997 - 2021


Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 11:11

Nog een vraagje, als het eraf gaat, krijg je dan niet eerst van die witte vlekken overal waar het er al af is en bruine waar het nog zit?
Of gaat het er in 1x af?

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Googlebot, meintje, Ookami, Paardje02, rien10, Sababber, SentiBot, thirteenn, Vaiqua en 62 bezoekers