wie is er ook zielig saampjes met mij???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:07

Zonnesteek?
Dat gaat wel over.
Maar dat je je daar willens en wetens weer aan wilt blootstellen doet bij jou een steekje los vermoeden. Of steek jij je kop liever in het strandzand als er weer zo'n bericht over huidkanker voorbij komt?

Prettig voor je velletje dat het een dag gedwongen rust heeft gekregen, maar leg je het niet het hele weekend weer op de BBQ? Is echt nie ge'zond'!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 12:25

Mause"]
[quote="Botervlieg schreef:
Zonnesteek?
Dat gaat wel over.
Maar dat je je daar willens en wetens weer aan wilt blootstellen doet bij jou een steekje los vermoeden. Of steek jij je kop liever in het strandzand als er weer zo'n bericht over huidkanker voorbij komt?

Prettig voor je velletje dat het een dag gedwongen rust heeft gekregen, maar leg je het niet het hele weekend weer op de BBQ? Is echt nie ge'zond'!




nee, mijn huid is niet verbrand, maar gewoon een beetje gevoelig en ja, zou liever nu buiten zitten dan in dit saaie kantoor, maar dat betekent niet dat ik gelijk weer midden in de zon zou gaan zitten... Ik zou al en moord doen voor een ligstoel in de tuin met een goed boek Cool .

Bedankt voor je goede zorgen, maar mijn verstand heb ik echt niet verloren hoor!! Knipoog
[/quote]

Pffffffff, wat een opluchting! }>
Enne... in de tuin onder boom of parasol toch wel?

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Afanaisa91, Amazonbot, Ange1a, Apacheshadow, Barb, Barchetta, desireeee_x, Facebook, karlli, Kmbrly, Lalladidoo, lucifertje, Patriesje, purny, Swift, xPearl, Zebrastreep en 159 bezoekers