Update 1:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Update 1:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 21:51

Ik heb net heel even kort met Peter gesproken. Ivm met behandelingen (die de komende wéken gepland staan) is het niet mogelijk voor Dorine om weg te gaan. Vakantie kan niet gepland worden.
Wat kan ze nog wel (was echt een kort gesprek)? Echt inspannend bezig zijn zit er niet in. Stilzitten in een berg kussens moet voor een middagje wel gaan.

De buitenrit met Dorine en Peter in een huifkar kan dus wel doorgaan. Het zal dan wel in de buurt van Zevenaar moeten zijn, maar Veluwe moet ook kunnen. Dat is al een heel aanknopingspunt of niet dan?

Verder werd Peter wel even stil, altijd mooi en krijg ik binnenkort een heleboel gedichten per post.

Wat ook nog even belangrijk is: Peter kan zelf ook nauwelijks dingen plannen ivm de behandeling. Het lijkt mij niet fair om alle tijd in te pikken en het dus écht beperkt te houden. Laten we ons voorlopig op de buitenrit focussen die dan ergens in de komende weken plaats zou moeten vinden. Te beginnen met het prikken van een aantal (3) data?
Laatst bijgewerkt door Laui! op 30-05-03 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:16

Lijkt me dan wel het beste om even iets te regelen voor die buitenrit. Mocht er nog iets georganiseerd moeten worden en heb je daar hulp bij nodig. Ik houd me aanbevolen.
En roep maar wanneer...

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:26

Misschien is het een idee om de tocht met de superdeluxe huifkar oid langs 1 of twee lokaties (buitenbaan ofzo) te laten gaan waar een aantal bokkers met paarden zijn die, een pas de deux, caroussel of iets anders leuks doen waar ze dus een kwartiertje naar kan kijken om dan weer verder te gaan?

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:26

Ik sprak Dorine net op msn.
Morgen gaat ze naar Cerise, en ze hoopt er even op te gaan.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:27

wij hebben op ons werk een bedrijf die komt rijden met een huifbed, ze kan dan heerlijk liggen op de ruggen van de twee fjorden die ervoor lopen(in een soort hangmat) dit schijnt heel ontspannend te zijn!!!! dus als ik eens iets moet vragen hoor ik het wel!!!!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 07:35

Ilindra had zich voor die buitenrit ook al aangeboden. Laten we even afwachten wat zij kan regelen met haar rijtuig. Dat scheelt misschien geld en daarvan kunnen we weer mooi iets anders doen voor Dorine. Peter moet uiteraard mee op die rit.

Verder was mijn idee om een stukje van haar huis af op te stappen en haar dus ook echt bij huis te halen.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 08:15

Maar dan moet cerise ook mee!!!! desnoods klimt er iemand anders voor haar op, of loopt ze langs de kar mee, of iets dergelijks!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 09:07

En ik denk dat haar ouders en schoonouders ook wel eens in het zonnetje gezet mogen worden Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:52

Misschien is het handig om het ideeen maken in de betreffende topics te houden, voor het overzicht?
Thanks Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 13:52

favorietje schreef:
wij hebben op ons werk een bedrijf die komt rijden met een huifbed, ze kan dan heerlijk liggen op de ruggen van de twee fjorden die ervoor lopen(in een soort hangmat) dit schijnt heel ontspannend te zijn!!!! dus als ik eens iets moet vragen hoor ik het wel!!!!


Een huifbed is idd erg lekker, maar het hobbelt wel flink.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:51

Let op, kankerpatienten hebben vaak last van pijn in hun hele lijf, alsof het uit het binnenste van hun botten komt. Dus mogelijk is een huifbed juist absoluut niet lekker voor haar.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:59

Dat bedoel ik dus, voor mensen met een normale spierpijn kan het juist uitkomst bieden. Maar ik weet niet of het voor Dorine wel zo lekker is.