dystrofie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Eliana

Berichten: 5447
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

dystrofie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 11:02

hoi,
wie van jullie weet iets meer over dystrofie of heeft het zelf?
ik heb het namelijk.
kzal even uitlegen wat het is. ik het posttraumatische dystrofie. dat betekent dat het na een ongeluk is gebeurt( ik had me arm gebroken). bij dystrofie werken je zenuwen niet meer goed en heb je ook veel pijn. (zo kan ik bijvoorbeeld niet meer meedoen met gym op school, kan ik alleen nog maar op paarden rijden die niet sterk in hun mond zijn en die makkelijk terug te nemen zijn). ook kan je arm gewoon een soort van dood worden (dan komt er geen bloed meer in je vingers omdat het helemaal klem zit) ook word mijn hand welleens paars/blauw. en hij word helemaal dik. ik ben nu ook in behandeling in het ziekenhuis maar eigenlijk helpt het niets. en nog een probleem is de dystrofie schiet via je zenuwen door. eerst was het alleen in mijn rechterpols toen ik mijn rechter onderarm toen heel mn rechtse arm en het zit nu ook al in mijn linkse arm. ook heb je steeds minder kracht in je arm.
ik word er soms echt ziek van je heb gewoon 24 uur per dag pijn maar de meeste mensen begrijpen dat gewoon niet
sorry het moest er ff uit bedankt voor het lezen
Eliana

Shetland bokker #7


Eliana

Berichten: 5447
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 21:35

Allemaal bedankt voor jullie reacties!!! en bedankt voor die site
nou het probleem is dat ik het al 4 jaar heb ik ben wel naar de huisarts geweest maar die zei: JE STELT JE AAN. maar ja ik bleef maar terug komen en toen was er een stagiere en die zei van nou volgens mij kan je beter naar het ziekenhuis gaan maar ik heb ongeveer 3 jaar met het rond gelopen voor dat ik naar het ziekenhuis ging. ik ben nu nog maar 15 dus ik mag niet meer als 6 pijnstillers slikken. ikheb ook al veel medicijnen en behandelingen gehad maar niets wil werken :S.

Shetland bokker #7

Eliana

Berichten: 5447
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 16:53

oke weer bedankt voor jullie reacties. woh macedonie ja als het helpt ik wete het ook nie echt ik ebn eigenlijk ene beetje bang dat het nu doorschiet naar mn benen...

Shetland bokker #7

Eliana

Berichten: 5447
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 23:04

ja je word er id heel gek van!!! maar ja je raakt er wel een beetje gewend aan maar tog...

Shetland bokker #7


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie