Rozen, sluiting: zaterdag 15.00 uur

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:25

Dick en ik geven ook ieder een roos. PBtje is gestuurd en overschrijving onderweg.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:26

Ik vind gewoon alles in een keer, geef een veel groter gebaar en een beter overzicht van hoe veel mensen er nou eigenlijk aan mee gedaan hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:26

O en doe er ook maar eentje voor Miran. Die is op vakantie maar ik weet zeker dat ze mee wil doen met deze actie. Zal er nog een PBtje tegenaan smijten

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 22:28

Er is voor allebeid de opties wat te zeggen: als je het over meerdere keren verdeeld, heeft ze er langer plezier van, maar aan de andere kant, leek het me zo onwijs gaaf, om opeens met zo´n gigantisch grote bos rozen voor de deur te staan Haha! !
Als je dat krijgt, ben je immers toch wel héél byzonder, ik bedoel... wie krijgt er nu 100 rozen in 1 keer Tong uitsteken ??!! (Ik niet iig Knipoog !)
Het symboliseert dan ook, dat heel bokt met haar (hun) meeleeft !!!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:28

Het is de bedoeling dat aan iedere roos een kaartje met je boktnaam komt te hangen.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:29

Ik ben het met Siepje eens en met het 2e deel van Sterre Haha!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:37

Moeten we dan al die kaartjes apart maken(ieder zelf)? Dat zou denk ik ook wel leuk zijn, als iedereen een persoonlijk kaartje opstuurt...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 22:39

Nuv schreef:
Het is de bedoeling dat aan iedere roos een kaartje met je boktnaam komt te hangen.


Wil jij dit allemaal doen Haha! ?? Ik denk dat iedereen best een kaartje naar jou wil sturen, maar dat duurt even voordat je ze allemaal hebt Scheve mond ...
Ik wil het best doen hoor, moet ik alleen even een adres hebben waar ik het heen moet sturen! Het lijkt mij het handigst, als het kaartje niet (veel) groter als een visite kaartje is én als iedereen er zelf meteen een lintje aan hangt, zodat jij het er dan meteen in /aan kan hangen!

Percy kwam met de volgende tekst voor op een kaart:

Citaat:
xx rozen sturen we jou

xx rozen voor een bijzondere vrouw

xx rozen om je te laten weten

dat we aan je denken

en
je nooit zullen vergeten


...Is dit een idee voor op het kaartje?


Dit vind ik ook een mooie tekst! Dat rood geschrevene, heb ik er bij bedacht. Anders klinkt het misschien alsof we Dorine al helemaal hebben opgegeven en dát is natuurlijk niet het geval Knipoog ! Misschien ben jij bereid om daar alle namen van de "rozen" bokkers op te zetten (echte naam + boktnaam voor zover die anders is Knipoog !) Het is iig minder werk Clown !!
Laatst bijgewerkt door Sterre op 28-05-03 22:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:39

Ja Angelke, dat zou kunnen, en is wel een heel leuk idee, maar dan wordt het wel een hele organisatie denk ik.... Ik denk niet dat ik al die kaartjes zaterdag al binnen heb dan.

Jullie mogen het zeggen! Ik ga wel even een middagje zitten schrijven hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:42

Denk je dat het belangrijk is voor Dorine om de preciese namen erbij te hebben? Volgens mij niet namelijk. Ik denk dat het al schitterend is hoeveel mensen er meedoen. Mooi gedichtje erbij, is denk ik genoeg....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:43

Dat denk ik ook Sonja!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:45

Sonja schreef:
Denk je dat het belangrijk is voor Dorine om de preciese namen erbij te hebben? Volgens mij niet namelijk. Ik denk dat het al schitterend is hoeveel mensen er meedoen. Mooi gedichtje erbij, is denk ik genoeg....

Dat denk ik ook.
Vooral omdat de examens achter de rug zijn, veel mensen een lang weekend weg zijn. Straks komen ze terug en hadden ze hieraan mee willen doen. Dan balen ze dat hun naam niet op een kaartje staat.

Maakt niet uit van wie het komt, het gaat erom dat ze het krijgt en het haar wat opfleurt!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:46

Of gewoon 1 grote kaart erbij met alle namen erop?
Leest voor haar makkelijker en is ook in die korte tijd die gegeven is wat beter te behappen.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 22:48

Ik geloof dat dit gedichtje niet helemaal doorgekomen is, omdat ik een paar keer mijn bericht heb bewerkt Clown !
Wat vinden jullie hiervan ??:

Percy kwam met de volgende tekst voor op een kaart:

Citaat:
xx rozen sturen we jou

xx rozen voor een bijzondere vrouw

xx rozen om je te laten weten

dat we aan je denken

en
je nooit zullen vergeten


...Is dit een idee voor op het kaartje?


Dit vind ik ook een mooie tekst! Dat rood geschrevene, heb ik er bij bedacht. Anders klinkt het misschien alsof we Dorine al helemaal hebben opgegeven en dát is natuurlijk niet het geval Knipoog !

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:54

Ik heb ook mijn eurootjes overgemaakt, voor mij en mijn vriend... Pb is ook verzonden.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:56

Oke, dan zet ik gewoon die tekst ingevuld en wel op een kaart. Zonder namen?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:58

Is er geen mogelijkheid misschien voor Bart om een uitdraai te maken van de gegevens met alle mensen die dit forum bezocht hebben, zodat je kan zien wie er allemaal op dit forum geweest is om te kijken hoe het met Dorine en alles gaat? Dan kan ze pas zien hoeveel mensen er om haar geven imo Lachen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:01

Sterre schreef:
[Percy kwam met de volgende tekst voor op een kaart:

Citaat:
xx rozen sturen we jou

xx rozen voor een bijzondere vrouw

xx rozen om je te laten weten

dat we aan je denken

en
je nooit zullen vergeten


...Is dit een idee voor op het kaartje?


Dit vind ik ook een mooie tekst! Dat rood geschrevene, heb ik er bij bedacht. Anders klinkt het misschien alsof we Dorine al helemaal hebben opgegeven en dát is natuurlijk niet het geval Knipoog !


Dit lijkt mij heel prima, ja. Lachen

Nuv, wat mij betreft kan het ook zonder namen. Het gaat om het gebaar en het feit dat Bokt haar dit schenkt. Daarbij krijgt ze dit topic t.z.t. vast nog wel te zien, dus dan kan ze zelf zien wie er hebben meegedaan. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Gwen op 28-05-03 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:01

Sypheron schreef:
Is er geen mogelijkheid misschien voor Bart om een uitdraai te maken van de gegevens met alle mensen die dit forum bezocht hebben, zodat je kan zien wie er allemaal op dit forum geweest is om te kijken hoe het met Dorine en alles gaat? Dan kan ze pas zien hoeveel mensen er om haar geven imo Lachen


Ik denk dat de antwoorden die zij op haar eigen bericht krijgt op Algemeen al voldoende aangeven hoe iedereen met haar meeleeft.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:06

Of we printen dit gedichtje in de bokt Lay out uit, als een bericht zeg maar, met 'Bokt' als username, en het logo als avatar. Dat het kaartje er zeg maar als het bericht uitziet. Dat kan Bart vast wel even fixen...

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:10

Hier wil ik ook zeker wel aan mee doen, een super gebaar gewoon..!! Kan iemand mij alleen vertellen waarnaar ik het geld kan overmaken? Er staan nl 2 nr's?
( 35.91.85.711
t.n.v. E. van Gogh in Terborg
Vermeld asjeblieft dat het voor de rozen voor Dorine is.

en

Als jullie je bijdrage overmaken op: 220 099 26 16 51
T.n.v. Jolanda van Noort
O.v.v. Rozen voor Dorine )

dan maak ik het morgen metteen over!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 23:10

Goed idee Nuv, ben het er helemaal mee eens Lachen !!

Joyce, dat bovenste nr. is voor de bokkers in Ned. die geld willen overmaken, het onderste voor de Belgische bokkers!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:14

Joyce schreef:
Als jullie je bijdrage overmaken op: 220 099 26 16 51
T.n.v. Jolanda van Noort
O.v.v. Rozen voor Dorine )!


Das voor de belgen, is een Belgisch banknummer. Daarvandaan wordt het dan doorgesluist naar een Nederlands banknummer

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:15

Joyce, in principe gewoon naar het eerste nummer overmaken. Het tweede is geopend voor mensen uit Belgie, die niet zelf een rekening in nederland hebben.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:15

Geloof, dat we tegelijk aan het typen waren Haha!