HELP hoe Casema aanpakken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

HELP hoe Casema aanpakken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 10:46

Nu ben ik voor de tweede keer onterecht afgesloten van casema, vorige keer heeft het mij TWEE weken iedere dag bellen en zo ontzettend veel ergenis gekost om weer aan gesloten te worden dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb om dat nogmaals mee te maken...........

Wie o wie heeft de gouden tip om OF van casema af te komen OF door die muur van ellende te komen en gewoon de zaken geregeld te zien.

Ik krijg nog geld van casema maar dat krijg ik maar niet, niemand die ik aan de telefoon krijg kan me helpen of een antwoord geven...........GEKMAKEND..........Help me please

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:48

Hmm.. Gaat het om je kabelaansluiting??

Ik ken namelijk wat mensjes bij Casema.. Bloos

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 10:54

Kabel en tv...................GRRRRRR

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:55

Hmm..

Stuur mij even gegevens, dan kan ik misschien wel wat voor je doen..

Ik beloof niets, maar ik kan allicht eens informeren of de mensen die ik binnen het bedrijf ken iets voor je kunnen betekenen Lachen

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:33

De gouden tip: een satellietaansluiting. Heb ik ook, werkt prima.. Alle Nederlandse zenders op een rijtje + een hoop meer. Geen gezeur met afsluiten..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:56

Zoek even op mijn gebruikersnaam in combinatie met trefwoord 'Casema', dan kom je ook nog wel wat leuks tegen gok ik zo.

Ik heb ze destijds een boze brief gestuurd waarin ik mijn internetabonnement definitief heb opgezegd. Heb nog geen dag spijt van mijn overstap naar ADSL.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:22

joostvangestel schreef:
De gouden tip: een satellietaansluiting. Heb ik ook, werkt prima.. Alle Nederlandse zenders op een rijtje + een hoop meer. Geen gezeur met afsluiten..


Idd, dat hebben wij dus ook. Die kl*te Casema eruit gegooid en een schotel tegen de zijmuur geschroefd.

Probeer altijd namen te noteren en afspraken te maken. Laat ze het eventueel schriftelijk bevestigen dmv een fax bijvoorbeeld. Als je het echt niet meer weet, aangetekende brieven gaan sturen en eventueel gebruik maken van je rechtsbijstandverzekering, als je die hebt.

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:40

ik heb nogvoor casema gewerkt het enige wat je doen kan is bellen
als wilt kan ik het nummer voor je opzoeken, als die papieren niet weg gegooit zijn

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 15:51

Het is ondertussen al opgelost zowaar excuses gekregen................Maar ik blijf het een kl.ote bedrijf vinden die nodig eens wat concurentie op de kabel moet krijgen................