weer zieke baby

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

weer zieke baby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 21:54

Hallo allemaal,
Zoals laatst uitgebreid verteld, is mijn baby weer ziek, weer hetzelfde: koorts, snot en sloom zeg maar. Verward Vandaag bij de HA geweest en nu heb ik een doorverwijzing voor de kinderarts. Maaak me echt zorgen, heb uitgeteld met de HA hij is ven de 2 weken er 1 ziek, en dat al vanaf de geboorte Verdrietig

Dat is echt teveel, hij heeft er gewoon recht op om blij en vrolijk te zijn, zo voel ik dat. Ik weet best dat er kinderen zijn die er veel erger aan toe zijn, en dat lijkt me echt vreselijk Huilen Maar nu hou ik me toch vooral bezig met mijn eigen kleine Snoetje, vinden jullie dat egoistisch?

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:12

Nee! Iedere moeder hoort bezorgt te zijn over haar eigen kind.
En net als iedere andere moeder gaat je eigen kind bovenalles,of zie ik dat verkeerd.Natuurlijk zijn er kinderen met veel ergere dingen,maar als het goed is[dat is te hopen]hebben zij zelf een moeder die weer bezorgt is om hun. Ach gut


Misschien is je kindje chronies Verward [wat een stom woord ik weet echt niet hoe je het schrijft] verkouden,bij mijn dochter zijn toen ze klein was en altijd ziek of onderweg de neus amandelen verwijderd.
En ik moet zeggen ze knapte toen razendsnel op!

Tegen verkoudheid:
Heb je al eens een ui in vieren naast zijn bedje gezet?
Je hele huis stinkt naar ui maar het hielp wel bij ons !

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:43

chronisch Haha!

Tuurlijk is het niet egoistisch. Je kindje kan nog niet voor zichzelf zorgen dus zal jij dat moeten doen als moeder en daarom is het ook logisch dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat het iets onschuldigs is en dat hij gauw beter is en vrolijk!!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:46

Ik heb daar een keer wat over gelezen, maar ik kan er nu natuurlijk weer niet opkomen wat dat was.

Dat baby'tje was ook heel veel ziek....

Hmm, nee ik weet het niet meer.
Ik hoop dat het snel overgaat. Het kan ook op de ene op de andere dag opeens helemaal weg zijn (jaja, heb ik ook wel eens gelezen Haha! )

Veel sterkte met je kindje Lachen

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 00:38

Egoistisch? Nee hoor, absoluut niet. Het lijden van je eigen kind is altijd erger dan het lijden van een ander kind. Dat is niet egoistisch, dat is logisch. Toen ik in het Ronald Mc Donald huis logeerde zag ik zoveel ouders met kinderen die vele malen zieker waren dan die van mij. Ik vond mijn eigen verdriet daar ondergeschikt aan en dat had ik nooit moeten doen. Weer een leerzaam moment in mijn leven Knipoog Jij maakt je zorgen om jouw kind, dat is wat telt. Niet of andere kinderen misschien nog zieker zijn.

Het is ook behoorlijk uitputtend, zo'n ziek kind. Je maakt je zoveel zorgen en je nachtrust lijdt er ook onder.

Ik hoop dat het allemaal heel onschuldig is en dat je weer snel kan genieten van een gezonde baby.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 07:53

Huh? Toen je logeerde in het BigMac hotel? Dat was vast ook niet voor niets... Zie je maar weer dat het altijd erger kan.
Binkky, dat van die amandelen is wel een goeie, hij is ook heel vaak schor, dan wil hij WEEEEHzeggen en je hoort dan weeeeh

Ik ben wel heel benieuwd wat de kinderarts zegt en ik heb een goede tip van Ludo gekregen, iets wat weerstandverhogend werkt. Dat ga ik zeker proberen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:29

Consulteer, voordat je aan amandelen verwijderen denkt (wordt tegenwoordig iets minder gemakkelijk gedaan, omdat amandelen toch een functie hebben...) een homeopathisch werkende huisarts?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:35

Botervlieg schreef:
Consulteer, voordat je aan amandelen verwijderen denkt (wordt tegenwoordig iets minder gemakkelijk gedaan, omdat amandelen toch een functie hebben...) een homeopathisch werkende huisarts?



Ben ik het helemaal mee eens.Kinderen schijnen heel goed te reageren op dit soort behandelingen.Kijk ook eens op de site van Rob Rijnsent.Hij werkt in Noord Holland maar misschien kun je iemand bij jou in de buurt vinden die op de zelfde manier werkt.

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:29

Ik ben zelf geen moeder maar ik zou het toch ook zo doen zoals jij t doet denk ik !!Als een kindje ziek is heeft hij er ook de behoefte aan dat zijn moeder bij hem is ,teminste dat had ik altijd.