Geparfumeerde brief? Tuurlijk...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Geparfumeerde brief? Tuurlijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 17:00

Mijn exvriend zit op dit moment vast in voorarrest, Scheve mond en we schrijven de laatste tijd erg fanatiek met elkaar.. vorige week kreeg ik maarliefst vier brieven van hem Haha!

Hij had van een van zijn vrouwelijke kennissen een geparfumeerde brief gekregen, waar de hele afdeling hem natuurlijk erg mee gepest had.. hij was hét onderwerp van gesprek. Dus stond in zijn laatste brief heel subtiel "m.a.w., jij mag je volgende brief ook parfumeren hoor!"

Okee.. you've asked for it...!
Dus ik naar de Kruidvat, busje citronella-olie gehaald... Extreme duivel whahaha.. STÍNKEN joh! Ik hoop dat ie er om kan lachen.. Pling En anders kan ie hem naast zijn hoofdkussen leggen tegen de muggen.. multifunctioneel, mijn brieven *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:06

jij bent zo ontzettend kieskeurig, en dan ga je nog wel om met je exvriendje die in voorarrest zit *LOL*
Ik veroordeel je niet hoor, maar vond dat even een grappig contrast.
Straks vind hij het nog lekker ook, die citronella, ben je wel goedkoop uit met verjaardagen enz Haha!
Hoop dat TPG een beetje snel is met bezorgen anders gaat die geur er zo snel af. Of ze onderscheppen hem omdat de brief 'verdacht' is Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:08

Whahaha, wordt Lau in de cel ernaast gezet wegens het versturen van verdachte pakketjes Tong uitsteken.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:10

haha jeetje mina wat heb je nou weer Tong uitsteken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:49

Hihi! Citronella is idd een bruikbaar geurtje... Ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 19:06

Neu Ilona met zo'n vaart zal dat wel niet lopen hoor Knipoog Ik heb namelijk al eens samen met een vriendin een heel 'pakket' gestuurd, met boek/tijdschrift/koekjes/chocolade, maar daar kwam gewoon helemaal niks van door... de mensen op de postkamer zullen wel een feestje gevierd hebben daaro...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:10

*grinnik* Je had je de moeite kunnen besparen dus? Wil je me mij deze even beloven dat ik mijn broek drooghoud als ik volgende week met jou ga buitenrijden? Tong uitsteken