Kan een kat happy zijn op een appartement?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:59

Mijn Tommy was een zwervertje toen ze mij uitkoos als nieuwe slaaf. Is bij me binnengekomen en heeft er nooit meer naar getaand om naar buiten te gaan. Terwijl ze bij de vorige eigenaar (opgespoord via tatoo in d'r oortje) altijd buiten was Verward

DickyDick was een echte binnenkat toen ik hem kreeg. Geboren en getogen in een flat, nooit buiten geweest. Op de camping bij z'n vorige baas kwam hij de stacaravan nooit uit. Tot hij bij mij kwam wonen (baasje was allergisch en toen kreeg ik 'm Haha! ), toen ontpopte hij zich tot een echte buitenkat.

Grover, m'n jongste (8) wil best even rollen op het balkon, maar o wee als je de deur achter d'r dichtdoet, dan zou ze door het raam heen proberen te springen. Die wil absoluut niet naar buiten.....


Je moet het gewoon uitproberen; de ene vindt het prima, de ander moet en zal naar buiten. De stelling dat ze veel gelukkiger zijn met een tuin waarin ze kunnen rondrennen onderschrijf ik niet; 66% van mijn katten is het daar niet mee eens Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 14:25

Tessebes schreef:
Mijn kat moet overdag naar buiten, anders raust ze de hele nacht door het huis (en dan wordt ze door mij alsnog naar buiten gegooid).


Da's dus de reden dat ze bij ons net voor wij naar bed gaan pas blikvoer krijgen. Dan hebben ze lekker 't buikie vol, dus poezewasje en pitten maar. Anders gaan ze idd lekker op de trap spelen.... }>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, AhrefsBot, carineken, DDD3, Esther_r20, Femke_Tweety, fleurtjeuh, fotolijstje, goesju, IASCrawler, Iloveiswan, Koekie_186, LesleyAnne, Miran, rollyjogered, Shinedown, Stephaniiee_ en 65 bezoekers