Ga je naar de dokter voor hoofdpijn, krijg je...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 13:08

Een vroeger huisgenootje van mij moest op voor haar rijexamen, ging naar de huisarts voor 'iets kalmerends' en wat kreeg ze mee: een doosje medicijnen met daarop een grote gele sticker met de tekst 'Kan de rijvaardigheid beïnvloeden'.

Dusss... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:11

Ach ja, een dokter is ook maar een mens en vergissen is nu eenmaal menselijk, maar dit vond ik toch wel een heel typische vergissing. Je kunt het ook zo opvatten dat het de rijvaardigheid in positief opzicht beïnvloedt: 'Als je dit gebruikt, slaag je gegarandeerd!' *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:25

Ik gebruik Sanalgin als ik hoofdpijn heb. Van Aspro word ik misselijk, paracetamol helpt niet en van brufen moet ik er drie innemen voordat het eindelijk werkt.

Sanalgin heb ik voor het eerst gehad op recept van de tandarts, toen hij mijn verstandskiezen had getrokken. Het is overigens vrij verkrijgbaar bij de drogist, zo ongeveer de sterkste pijnstiller die ze daar hebben. Je moet er geen twee tegelijk nemen, maar eentje werkt bij mij iig altijd prima.

Maar als je vaak last hebt van hoofdpijn en/of het is chronisch, dan zou ik idd naar de oorzaak zoeken i.p.v. aan symptoombestrijding doen. Ik heb maar heel incidenteel hoofdpijn (neem er de helft van de keren ook niets tegen) en daar ben ik erg gelukkig mee.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, ComscoreBot, Fling, Hanneke137, Ilona__, jadeken, Jannie79, Jokonootje, limagirl, Melanie_D, meniekske, miezelke, Pellelilly, rosalie_a, Sanet, spookyskippy, TessaxQuincy, vevina en 63 bezoekers