Ga je naar de dokter voor hoofdpijn, krijg je...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Ga je naar de dokter voor hoofdpijn, krijg je...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 18:19

Pijnstillers waarvan de bijwerkingen... HOOFDPIJN kunnen zijn. Erg handig meneer de dokter maar waarvoor ben ik hier nou!

Er staat ook niks over pijnstillend voor hoofdpijn in de bijsluiter, het is voor gewrichtpijn, slijtage enz... Slijtage? Nu al?
Misschien dat mijn linkerhersenhelft mijn rechterhersenhelft aan het wegslijten is?

Erg apart dus, maar volgens mijn moeder (apothekersassistente) kan het best logisch zijn aangezien mijn hoofdpijn zeer waarschijnlijk door de vergroeiing in mijn rug komt, waardoor ik nu nekklachten heb die de hoofdpijn veroorzaken.

28-09-2007
Nothing compares too you...



XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 11:59

Eh ja, ik heb dus al een paar bijverschijnselen gemerkt. Gisteravond.. misselijkheid, hoofdpijn werd steeds erger, maagkramp. Die pillen neem ik dus mooi niet meer! Hopen dat het vanzelf overgaat, iboprufen en paracetamol samen helpen ook al niet...

Ik had btw Dyclofenac gekregen via de dokter.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 10:45

Ik slik die dyclofenac mooi niet meer, krijg overal nog meer last van dan ik al had.

Slik nu stiekem pijnstillers voor acute pijn van mijn mams (uiteraard op aanraden van mams) Deze helpen eigenlijk ook niet... maar ik krijg er tenminste niet meer hoofdpijn en ook nog maagklachten bij Haha!

En doe elke dag braaf mijn nekoefeningetjes die ik mee heb gekregen, merk ook nog geen verbetering daardoor.

Naproxen werkt bij mij prima tegen buikpijn... maar niet tegen deze zware hoofdpijn.

28-09-2007
Nothing compares too you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, GrapeshotBot, Lady1986, Lieuwkje_90, MerelV, xChoco en 48 bezoekers