Dom, dom, dom!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Dom, dom, dom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 12:35

Sta ik net op het punt om naar de paarden te gaan, wil mijn sleutels pakken....weg....zoeken.....uitiendelijk gevonden...IN DE AUTO, die dus op slot zit. Hoe dom kan je zijn Frusty Frusty . Reservesleutel zit aan de bos van mijn viend die bij Vianen in de file staat. Zit ik dan verplicht binnen.

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix


UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 12:45

Sypheron schreef:
*Proest* gelukkig kan ik mijn auto niet afsluiten zonder sleutels en zitten de auto sleutels niet aan mijn gewone sleutelbos *LOL*. Is hij wel al op weg naar huis?


Ja, gelukkig wel. Moet alleen om half drie les geven. Hoop dat ik het haal.

Ik heb dus wel zo'n pokke car...tja, moet je ook maar niet een kanarie gele Atos kopen..... Frusty

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix


UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 12:47

Elles schreef:
Oei, da's lastig... vooral als je vandaag plannen had. Maar het kan nog veeeeel erger...
Dinsdag stond ik bij de supermarkt voor de deur. Daar moest ik een muntje hebben voor de karretjes, dus ik zoeken in mijn knip. Ik had alleen kleiner dan 50 ct. Dus ik moest eerst de winkel in om te gaan wisselen. Terwijl ik dat zat te bedenken, stapte ik met mijn handjevol kleingeld de auto uit, druk het knopje naar beneden en sla de deur dicht. Fout! Sleutels hingen nog in het contact... Daar zaten ook mijn huissleutels aan, dus ik kon wel naar huis lopen, maar dan had ik daar de hele dag op de stoep kunnen gaan zitten (het was pas 11 uur). Mijn man is zo vriendelijk geweest dik een half uur in de auto te zitten om mij sleutels te brengen... Lovers
Verveel je je al? Haha!


Dat heb ik dus ook al een keer gehad...ook voor de super....Heb een uur moeten wachten. Waarom maken ze zulke auto's??

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 12:49

SharirBobby schreef:
Getver wat vervelend.
Toevallig viel vanochtent de auto van het overbuurmeisje in het slot met de sleutels nog in de auto..
het grote probleem bij haar was dat haar baby ook nog in de auto zat Frusty
maar de meneer die bij ons de wasmachine kwam repareren heeft met een grote tang haar deur toch open gekregen Haha!
allen of dat zonder schade is gebeurd? Verward
vond het trouwens wel knap dat hij die auto open kreeg, alssof ie het vaker deed Tong uitsteken


Aggggg, dat is helemaal erg. Gelukkie zijn er nog meer slime mensen Haha!

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 12:55

Lovely schreef:
De mannen van parkeerbeheer maken je auto ook in een oogwenk open, gelukkig nog nooit nodig gehad, bij mijn auto kan het niet dat je de deur op slot doet zonder sleutel.


Die hebben wij niet hier, parkeerbeheer.

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 20:06

claudia schreef:
Dit is zeker niet de eerste keer..... bij ons op stal is het je ook al eens overkomen Haha!


Ja, GJ moet soms wel eens een einde extra tuffen Haha!

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 20:08

Desiree schreef:
dit is gelijk de eerste en laatste keer dat je dit gedaan hebt, grinnik. Ik zit hier achter de computer vanwege het bar slechte weer. Anders was ik nu bij de paarden geweest. Ik ga straks wel eventjes. MAar ik ga niet rijden.


Ja, zeker....de eerste Schijnheilig keer.......fuutfuut. Hoop wel de laatste Boos!

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, Arlette1991, dalena, fnpetter1990, Jade91, Josien_, Keizerinnnn, Mitch_Beauty, Mrskiwi, NorwayFjord, reina, Roosch, saskiaojan, TheWelsh, Tomboy0, WillemYntJee en 50 bezoekers