Gatver, we moeten tijdelijke woonruimte zoeken....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Gatver, we moeten tijdelijke woonruimte zoeken....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 23:46

Gatver de gatver, heb er zo verschrikkelijk de balen van Boos! Ons nieuwe appartement word pas ergens in September opgeleverd (als het goed is......kan altijd nog later worden) alleen moeten we wel 1 augustus ons oude appartement opleveren Huilen Dat betekend dus dat we voor minimaal 2 maanden tijdelijke woonruimte moeten gaan zoeken en daar zit nu juist het probleem. Ik vind het namelijk geen goed plan om bij Prima zijn ouders te moeten zitten en bij mijn ouders is ook geen optie. Ben namelijk bang dat dat op grote irritaties en ruzies gaat uitlopen aangezien Prima zijn moeder en ik elkaar niet vaak liggen. Dan is er wel een optie om bij een vriend van Prima in huis te gaan, maar die zit al maanden in een renovatie van zijn eigen woning, dus dat is echt een klerezooi daar Frusty

Het liefst zou ik in een vakantiehuisje gaan zitten maar ik ben bang dat dat harstikke duur zal zijn en waar kan ik in godsnaam hier in de buurt (lees: Het "Gooi" is verschrikkelijk duur) zo'n ding huren Verward Gatver de gatver ik baal echt enorm, iemand nog een goed idee?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 23:51

Ja je zit in een lekkere omgeving ! Alles is zo vreselijk duur ! En het zal nog wel in het hoogzeisoen zijn ook natuurlijk. Kijk eens op marktplaats ofzo mischien kan je daar wat vinden.
Succes met zoeken !

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 23:57

Vervelend dat het voor zo een lange periode is...
anders had ik gezegd huur het vakantiehuisje van Sherwood, echt geweldig stekkie en ruim zat! Maar ivm jullie werk is dat niet mogelijk..
Vervelend!! Misschien anders een stacaravan huren op een nabij gelegen camping? (je bent ook welkom in een caravan op mijn oprit anders Knipoog )
Succes! al advies ingewonnen bij makelaar??

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 00:21

jeetje das niet leuk!!!! misschien is een sat caravan huren en op een camping gaan staan nog niet zo een slecht idee? tis dan iig wat voor de zomer! maar als het langer dan September gaat duren wordt het denk ik wel wat vervelender :S
Heel veel succes ermee! kun je ook niet tijdelijk een flatje huren?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 07:38

Er staan juist in deze regio op het moment aardig wat huizen leeg die wel tijdelijk verhuurd worden.
Dat is ook wel duur, want het zijn vrijwel altijd huizen in de duurdere prijsklasse dus vaak loopt de huur vanaf 1000 euro, maar het zal allicht goedkoper zijn als een vakantiebungalow.
Wie weet heeft mijn vader tegen die tijd hier wel weer een huis vrij, ik zal eens informeren.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 07:41

Kun je niet vragen of jullie nog langer in jullie huis kunnen blijven zitten? Is natuurlijk een domme opmerking, want dat hebben jullie vast al wel gedaan. Ik zou het verder ook niet weten. Maar om kosten te drukken zou ik misschien wel bij je ouders of je schoonouders intrekken?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 07:48

Sjuimpje"]
Wie weet heeft mijn vader tegen die tijd hier wel weer een huis vrij, ik zal eens informeren.
[/quote]

Als je dat zoou willen doen, heel graag. Het word namelijk echt een ramp als ik bij een van onze ouders moet gaan wonen..........

[quote="cassidy schreef:
Kun je niet vragen of jullie nog langer in jullie huis kunnen blijven zitten? Is natuurlijk een domme opmerking, want dat hebben jullie vast al wel gedaan. Ik zou het verder ook niet weten.


Denk niet dat de nieuwe eigenaresse dat leuk vind, ze heeft namelijk ons 40 vierkantemeter appartement een jaar geleden gekocht, ze wacht er dus al een jaar op.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 07:59

napoleon schreef:

Denk niet dat de nieuwe eigenaresse dat leuk vind, ze heeft namelijk ons 40 vierkantemeter appartement een jaar geleden gekocht, ze wacht er dus al een jaar op.


Toch proberen, ik heb dit zelf ook meegemaakt en tegen een vergoeding zijn veel mensen wel bereid even te wachten Knipoog .
Bij ons bleek uiteindelijk de oplevering nog veel langer op zich te wachten, dus moesten we uiteindelijk nog een andere oplossing zoeken Boos!

Vraag bij de makelaar naar huurwoningen, zij weten vaak nog wel wat tijdelijke huurwoningen.
Succes ermee, ik weet hoe vervelend is

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:00

napoleon schreef:
Denk niet dat de nieuwe eigenaresse dat leuk vind, ze heeft namelijk ons 40 vierkantemeter appartement een jaar geleden gekocht, ze wacht er dus al een jaar op.


Die paar maanden maken dan toch ook niets meer uit? Niet geschoten is altijd mis, gewoon vragen. "Nee" heb je, "ja" kun je krijgen. En pas als het antwoord "Nee" is zou ik me verder zorgen gaan maken.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:04

Kijk anders even op www.funda.nl
Kies dan huurwoningen, ik weet natuurlijk niet wat jullie kunnen verwonen per maand, maar er stonden een groot aantal woningen met een huur tot 1000 euro per maand.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:49

Ik ga eerst contact opnemen met de makelaar. Wellciht wil die nieuwe eigenaresse wat centjes verdienen! Denk het niet. (we hoorden gitseravond pas datde oplevering in September zou plaats gaan vinden)

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:53

Ga lekker in een stacaravan op een nabij gelegen camping zitten
heb je tenminste nog een beetje het vakantiegevoel Schijnheilig

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:01

Barb schreef:
Ga lekker in een stacaravan op een nabij gelegen camping zitten
heb je tenminste nog een beetje het vakantiegevoel Schijnheilig


precies en het is nog goedkoper ook. Ik heb zelf een jaar op een camping gewoond en ik had een hele beste stacaravan. Slaapkamer, douche, toilet, keuken en woonkamer. Wat heb je nou nog meer nodig. De caravan was winterhard dus kacheltje aan en helemaal goed........

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:49

Dit hebben wij ook gehad ons appartement was een jaar ofzo te laat klaar. ( KLOTE HBG) toen hebben we ook een hele tijd in een huurflatje moeten zitten omdat het huis al was verkocht het is echt een ellende

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:56

En een duur geintje kan ik me voorstellen, want ik zou dat financieel niet kunnen trekken.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:01

caravan is dan dus een veel goedkopere oplossing, die zou je all in al kunnen huren voor 100 euro per maand en dan heb je ook alles.

Ik had er een gekocht voor 7000 euro een jaar in gewoond (500 euro per jaar) en toen weer verkocht voor 7000 euro............beter kan niet. Ik zou zo trouwens weer in een caravan gaan wonen hoor maar Gijs wil niet.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:41

Is het een nieuwbouw of bestaande bouw?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:41

Kan je de aannemer niet verantwoordelijk stellen voor de kosten door een te late oplevering? Hier in Belgiƫ krijgt zo'n aannemer het niet zo vlotjes gedaan hoor ... Die moet betalel als ie te laat is!!!!!!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 22:28

Nee ze leveren niet te laat op, alleen later als gepland. Ze hebben een 'window' van 365 dagen, en die hebben ze nog lang niet bereikt, helaas. Pas dan kost het hun extra geld....

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 22:38

Mijn ouders hebben geld vergoed gekregen omdat ze zowiezo te laat klaar waren dan dat er vermeld was.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:12

Tja, lijkt me geen andere oplossing mogelijk dan die tijd bij mij in Nijmegen te komen logeren!