eindwerk paard?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

eindwerk paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 11:34

hier in Belgie moet je in je laaste jaar secundair onderwijs een jaarwerk maken rond een hoofdvak .mijn hoofdvak is onderandere biologie, en het jaarwerk moet handelen over iets wat je intersseert en waarin je het volgende jaar wil in verder studeren...nu wil ik heel graag dierengeneeskunde gaan studeren en ja hoor je raadde het al: ik zou mijn jaarwerk willen doen over paarden.Van mijn leraar was het geen probleem maar wou niet echt een algemeen werk, het moest iets specifiek zijn...nu is mijn vraag aan jullie: wat is interessant onder het woord paard, dat te maken heeft met biologie (en geneeskunde) waar je een werk kan over maken over 60pg ongeveer , mag vrij technisch zijn maar leesbaar...alle tips en ideetjes zijn welkom!!! *LOL*



Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 12:04

nee hoor ,ik zit nu pas in het 5e, het is dus voor volgend jaar al dat ik voorbereidingen doe Cool maar er mogen er maar 4 bij bio dus heb ik me snel opgegeven...

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 21:14

ja lijkt me wel een goed idee
maar iemand anders zei me, omdat ik ook een beetje in de volbloeden zit, of longen niet interessant was...maar valt dààr dan veel over te vertellen??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie