Fretje bijna weg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Fretje bijna weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 13:25

Mijn lief fretje Cijo was gisteren bijna weg gelopen Scheve mond
Mijn moeder was de vloer aan het dweilen en toen stond de grage poord open. Ze was ook de deur vergeten achter zich toe te doen waardoor de fretten naar de grage konden. Ik wist niet dat de grage open stond. Ineens riep mijn moeder mij omdat Mamosa in de grage was en denk dat op dat moment Cijo naar buiten is gelopen. Ik zetten Mamosa terug achter en ging Cijo zoeken. Maar vond haar niet.

Ik heb zo een speeltje wat geluid maakt en als ik er ene keer mee piep staat Cijo normaal gezien al voor mij. Dus ik door het ganse huis daarmee, maar ze kwam niet dus wist ik al dat ze buiten was want dit was niet normaal.

Ik met mama en Mamosa naar buiten om haar te zoeken met het speeltje maar ze kwam niet. We waren al een dikke tien minuten aan het zoeken. En toen ging ik de de wei is om naar achter tegaan stond ze daar bij de achterdeur gans nat van het gras en bang.
Ik was zo blij!!!!!!!!!!!!!
dacht dat ik haar kwijt was. was ook donker was al avond dus was moeilijk om haar te zoeken.

Ik hoop echt dat zo iets nooit meer gebeurt want ik was echt doods bang. We hebben bij de buuren ook overal honden en katten dus was al bang dat ze mss van de schrik er heen liep. Scheve mond

Maar gelukkig is ze nu terug.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 13:27

zo inderdaad ff schrikken, gelukkig is ze weer veilig terug!