Theorie leren voor bromfietscertificaat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Theorie leren voor bromfietscertificaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 10:33

IK heb even een vraagje, ik moet 12 juni op voor mijn bromfietscertificaat (wat een rotwoord Knipoog ) Maar hoe hebben jullie ervoor geleerd? Er is namelijk zo'n site (www.gratistheorie.nl) waar je ook van kunt leren, is dat voldoende? En is het erg moeilijk of viel het mee bij jullie?

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:43

Ik denk niet dat dat voldoende is.. Ik ken genoeg mensen die er eerst een paar keer voor gezakt zijn. Ik heb zelf uit die boeken geleerd. Eerst alles goed doorlezen en dan alle 500 vragen maken, dan kijken wat je fout hebt gedaan en dan weer je fouten doorlezen. T is wel moeilijk hoor! Er zitten echt van die stomme flut vragen tussen warvan je juist denkt dat t niet belangrijk is... Je kan in de bieb ook gewoon die boeken lenen geloof ik! Suc6

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 10:49

Ja idd, maar ik heb dus gehoord dat die boeken niet meer goed zijn... Maar dan rijd ik zo wel ff naar de bruna ofzo om boeken te kopen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:52

Goed de boeken lezen! Je kunt eventueel DAARNA op de CD-ROM proberen om een examen te maken. Ik heb het andersom gedaan en daarom kostte het mij 3 ritjes CBR Tong uitsteken

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 10:55

haha, go xono! Ik heb van die site geleerd nu, maar daar staat toch best veel op! Maar ik ga zo toch maar ff naar de boekwinkel denk ik:-P

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:12

Ik heb mijn theorie met 1 fout gehaald met een cd rom..
Ik weet niet meer hoe die heet maar dat was erg handig!
iig heel veel succes met leren!!

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:14

mijn TIP:
koop boeken,leer super goed, doe de tests op de cdrom, en als je dan alle test slaag, dan komt het goed!!!
succes, ik vond het best moeilijk.
de 1e keer was ik gezakt met 7 fout en de 2e keer geslaagd met 0 fout Knipoog

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:17

Ik had een boekje met de theorie uitgelegd en een boek met 900 vragen. Ik deed elke keer een beetje theorie leren en dan wat vragen maken, nakijken en welke je fout had of gegokt had opzoeken in dat theorie boekje. Een theorieles zou ik wel nemen als ik jou was. Daar steek je erg veel van op. Als ik dat had gedaan had ik misschien wel in 1 keer me theorie gehad Tong uitsteken

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:59

ik heb het net (voor de eerste keer) gehaald met 2 foutjes Lachen Lachen ik heb eerst het hele boek goed door gelezen, toen ben ik vragen gaan maken, daarbij had ik nog best veel fout maar ik keek elke x goed wat ik fout deed en schreef dat op, daarna heb ik de rest van de vragen gemaakt en dat ging wat beter, en voordat ik weg ging heb ik het boek nog ff door gebladerd en de belangrijke dingen goed onthouden. succes verder

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 18:26

Ik heb het in één gehaald met 4 fouten. Maar ik had er helemaal niet veel voor geleerd.

Je kan volgens mij ook testen doen op www.cbr.nl

Je moet gewoon net zolang testen doen totdat je geen fouten meer hebt.

Mijn zusje moet morgen haar certificaat halen. Die is toch zenuwachtig