waar op internet iets vinden over zwembadmanager?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

waar op internet iets vinden over zwembadmanager?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 10:09

ik moet voor school een werkstuk maken over je vervolgkeuze. En nou wil ik dus waarschijnlijk richting zwembadmanager, maar waar op internet kan ik daar nu informatie over vinden? Als ik zoek op google krijg ik alleen maar dingen uit krantenartikelen enzo, maar niet echt over wat het inhoud, wie kan me helpen..

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.



Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 11:36

nope is ook niks op te vinden, ik heb net even gekeken, maar in ieder geval bedankt, is er ook niemand die zwembadmanagement doet?? of die iemand kent die dat doet????

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 14:07

haha ja dat ga ik denk ik ook maar doen, ik weet het anders ook niet, maar het was handig geweest als ik het op internet had kunnen vinden

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie