Versieren...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 01:42

Mijn stelling:


Als je een vrouw kan laten lachen, heb je haar *LOL* *LOL* *LOL*

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 07:45

SuperSnel schreef:
Wel eens in frankrijk geweest aan de cote dazuur buiten toeristen seizoen of in parijs ??
jazeker en ik ben bijna opgevreten! Knipoog

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:18

SuperPepeijn"]
[quote="SuperSnel schreef:
Wel eens in frankrijk geweest aan de cote dazuur buiten toeristen seizoen of in parijs ??
jazeker en ik ben bijna opgevreten! Knipoog
[/quote]

Hoe goed is jouw frans?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:13

"voulez vous coucher..." enz enz *LOL*
Wel in Parijs geweest, ook in Midden-Frankrijk in het seizoen en ik kan je zeggen dat je daar 's avonds niet alleen met je vriendinnen over het strand hoeft te gaan lopen Lips are sealed

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:58

SuperSnel schreef:
Hoe goed is jouw frans?


Op zo'n locaties kan je beter vragen hoe zat de dames zijn... Die springen zowat op iedereen die voorbij komt..

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:08

Sypheron"]
[quote="SuperSnel schreef:
Hoe goed is jouw frans?


Op zo'n locaties kan je beter vragen hoe zat de dames zijn... Die springen zowat op iedereen die voorbij komt..
[/quote]

*LOL* *LOL*

Ik heb juist altijd het probleem dat iedereen op me afloopt, ook als ik niets van ze wil weten...
Volgens vriendinnen van me ligt dat echt aan mij, en mag ik best eens wat chagerijniger kijken Scheve mond

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 13:32

De "ideale" plek voor de heren is dus in frankrijk aan de cote dazuur buiten toeristen seizoen of Parijs.

Voor de ladies onder ons, en vooral de blonde ( desnoods uit een potje Knipoog, leg eens een bezoekje af in Gambia , West Afrika. Je bent verzekerd van 25 huwelijksaanzoeken per uur...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 17:20

Leuk... spelletej "Wie kan er het meest afwimpelen in een half uurtje?"
Heb ik op een jongerencamping op Ameland ook wel eens gespeeld, en reken maar dat er flinke resultaten waren.. hahaha

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:32

Ik geloof...dat als ik een man was...dat ik jou ook niet zou gaan versieren Laura Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 18:07

Laura schreef:
Leuk... spelletej "Wie kan er het meest afwimpelen in een half uurtje?"
Heb ik op een jongerencamping op Ameland ook wel eens gespeeld, en reken maar dat er flinke resultaten waren.. hahaha
hahaha gaaf, ik was laatst weer ff heel blij bezig met een paar vriendinnen, en we gingen kijken wie er binnen t uur de meeste telefoonnummers kon scoren Haha!

maar een beetje hard-to-get spelen is wel oke, maar blijf er niet te lang mee doorgaan dan heb je weleens kans dat ze zoiets hebben van hmm ff kijken wat er nog meer rondloopt en als er dan een leuk meisje is, wat wel spontaan reageert en op ze afkomt, dan zijn ze jou inmiddels allang vereten!

mannen zijn lui, die doen t liefst zo min mogelijk moeite Haha! zeker als er een leuk meisje langsloopt waar ze minder moeite bij hoeven te doen!

maar beetje uitdagend kijken, ff knipogen en dan verder gaan met dansen(liefst beetje uitdagend) tsja dan gaan ze echt niet weg! dan is het alleen ff afwachten hoe snel ze op je af durven komen!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:39

Owwwww vandaag de ideale manier gevonden om met lekker gozers te banketstaaf, met een digi lopen.

Ik vroeg zo heee lekker ding wil je op de foto. Dus hij komt helemaal terug lopen valt die poedersuiker camera uit. Dus ik zeg jammer maar bedankt he je bent echt lekker enzo Haha! Hij helemaal rood, hmm ik gaa hem wel vragen of ghij die 'foto's'bij mij tuis wil bekijken *LOL* LOL

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 22:14

Na 7 jaar een vaste relatie loop je blijkbaar nogal achter op "versiergebied" Haha!

Vanmiddag dus "uitleg" gehad van een collega....of is dat nou juist een versierpoging?? Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:47

SuperSnel schreef:
Mijn stelling:


Als je een vrouw kan laten lachen, heb je haar *LOL* *LOL* *LOL*

Hoe weet je zeker dat ze niet doet alsof?

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 00:46

Annetje"]
[quote="SuperSnel schreef:
Mijn stelling:


Als je een vrouw kan laten lachen, heb je haar *LOL* *LOL* *LOL*

Hoe weet je zeker dat ze niet doet alsof?
[/quote]


Je merkt echt wel als iemand fake lacht of echt. Bij sex is dat moeilijker, daar kunnen vrouwen de boel goed faken, niet van echt te onder schijden. Maar lachen faken kunnen ze niet Haha!

ikke

Berichten: 37569
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 01:00

Jemig zeg, wat doen jullie allemaal gruwelijk moeilijk. Ik heb haar gewoon uitgenodigd om mee naar Engeland te gaan, kat in 't bakkie. Ik moet er zelfs voor oppassen dat ze niet een van de Land Rovers inpikt *LOL* *LOL* *LOL*

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 02:27

Eerlijk gezegt hou ik er niet zo van om versierd te worden als ik iemand leuk vind stap ik er zelf wel op af.
Als de poging van de man afkomt dan loopt het meestal op niks uit want dan vond ik het toch meestal al niks.
Waar ik helemaal gek van word als ze maar achter je aanlopen om alsnog een kans te maken.
Dus mijn tip stap zelf er eens op af en ga niet staan wachten!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 02:28

Haha ik ben wat dit betreft net als jij Laura! Als ik laat merken dat ik geinteresseerd ben (door kijken, lachen, praten etc) en hij doet er verder niets mee, dan onderneem ik ook niets meer. Ben misschien ook wel ouderwets maar het is misschien vooral dat ik geen zin heb om af te gaan. Haha!

Wat versieren betreft: hij moet gewoon zichzelf zijn en als hij humor en uitstraling heeft zit het eigenlijk al goed! Lachen