Versieren...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:07

Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste *LOL*

Er bij mij niet 1 methode die werkt, het hangt af van het soort jongen, of zijn ogen me aanspreken anders heb ik al geen interesse meer, en dan hangt het ook nog eens van mijn bui af wat ik wel of geen goede versierpoging vind.
Te verlegen val ik niet op, maar ook niet te opdringerig.
Beetje gulden middenweg, leuk gesprek, maar ook wel wat spanning.
Tja, volgens mij is er geen script voor...


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 08:38

Dus jij deed precies hetzelfde als hem, misschien dacht hij ook wel 'verdorie, ze is wel leuk, maar ik vind dat de vrouwen ook wel eens initiatief mogen tonen' en zo lopen jullie elkaar mooi mis Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 16:59

Ik denk niet dat dat altijd zo werkt Laura, met jouw houding zullen er ook een hoop mannen zijn die denken 'ik ben toch niet goed genoeg voor haar' of 'ze moet me niet' en 'dat wordt vergeefse moeite'.
Mannen lopen ook niet graag een blauwtje, dus die zullen eerst ook een beetje aftasten of ze een kansje maken. Dat sommige mannen de stap niet zetten hoeft niet altijd te maken te hebben met geen moeite willen doen denk ik. Het gaat om een wisselwerking en ik weet zeker dat er ook leuke mannen zitten bij de types die niet op het 'hard to get' ingaan, zoals jij het het liefste hebt *LOL*
Want hoe kan je verwachten dat een man naar een meisje toestapt die zelf weinig initiatief toont, terwijl hij verder eigenlijk ook niet weet of je de moeite waard bent? Daar kom je pas achter als je een praatje maakt, dus al jij die stap de volgende keer nou eens zet, dan kan hij bepalen of hij je 'hard-to-get' spelletje meespeelt en helemaal voor je gaat Knipoog

*goh in grote lijnen hetzelfde geantwoord als SP *LOL* *
Laatst bijgewerkt door Cody op 14-05-03 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:13

"voulez vous coucher..." enz enz *LOL*
Wel in Parijs geweest, ook in Midden-Frankrijk in het seizoen en ik kan je zeggen dat je daar 's avonds niet alleen met je vriendinnen over het strand hoeft te gaan lopen Lips are sealed

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:32

Ik geloof...dat als ik een man was...dat ik jou ook niet zou gaan versieren Laura Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Jessica_1998, manonnevot, Sannum en 36 bezoekers