Stop zinloze kippenmoord, help de dierenbesch.!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:24

Vonnie84 schreef:
Maya, hier ben ik het dus echt helemaaal niet mee eens. Jij zegt dat een boer zijn bestaan op moet geven. Maar het intereseert hem niet dat zijn dieren geruimd worden. Hij koopt wel nieuwe kippen. Het is wel zo dat hij failliet kan gaan, wanneer hij zijn eieren niet mag vervoeren. Want dit is zijn kostwinning, dus hij krijgt geen geld meer binnen. Terwijl de kippen wel om eten blijven vragen. Dus hij draait verlies. Daardoor kan het zijn dat ze failliet raken. Deze boeren zijn maar al te blij als ze geruimt worden.

Maar begrijp dat een gewone particulier met 3 kippen kwaad wordt. Er zijn zelfs kippen die namen hebben en door de kinderen geknuffeld worden. Dan zijn er ook mensen die al jaren voor de hobby aan het fokken zijn naar de absolute perfecte raskip. Ja, die maken we dan ook maar af. Nou weg, jaren fokproduct. Dat doet pijn!!
TERWIJL ER OOK GEENT KAN WORDEN. Deze mensen willen ook dat het virus weggaat. Maar ent de dieren dan?

Maar waarom ent men de dieren niet? JUIST, GELD GELD GELD.
En daarom zijn wij boos. Het gaat deze mensen alleen maar om geld, terwijl vele mensen ook een dierenhart hebben.

Voor mij betekend deze maatregel dat men in china, met de sars, ook preventief moet ruimen. Alle verdachte gevallen af moet maken en dan ook nog in een straal van 1 km ruimen. Ja sorry, maar voor mij is een kip bijna hetzelfde als een mens. Het leeft.....

Maar over dat overbrengen ben ik het dan wel weer eens. Dat kan niet bewezen worden.

Maar goed, dit is mijn mening. Ieder zijn eigen mening


Nou teneerste de boeren vinden het wel erg als hun kippen wordengeruimt.

Tentweede de boeren willen wel enten, maar EU wil dat niet omdat dan het vlees minder waard is.....

Leef maar eens als een boer, ook al ben je paardenfokker,kippenfokker enzovoort, en dan mag je het van mij nog eens zeggen.....


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 19:40

Nou nee hoor de boeren denken niet alleen aan geld, die hebben ook respect voor de dieren....mischien voel jij dat anders aan....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Berdien, Besje, Blacklady, DoretteK, lisanne87, Marije112, Marjo, MarJon, miezelke, Perros, Thami, topsylover, Unicorn79, Wescha, xAnthea, Xayah, xxmichellexx, YandexBot en 219 bezoekers