Jaar weg, maar waarheen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jip80
Berichten: 75
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: Den Haag

Jaar weg, maar waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 11:33

Ik ben nu (als het goed is) bijna klaar met afstuderen. Mijn grootste droom is natuurlijk op wereldreis (heb al verzonnen dat ik een busje zelf wil opknappen en dan daarmee een gevaar op de weg zijn, eerst maar een cursusje automonteren doen???) maar voorlopig zit dat er dus niet in.
Ik weet alleen niet waar ik nu dus naar toe wil. Ik ben vorig jaar een paar maanden naar Nieuw Zeeland geweest (lang leve de buitenlandstages) en dat vond ik echt helemaal het einde. Ik zit er nou aan te denken om misschien naar australie te gaan, maar er zijn nog zoveel plekken waar ik heen wil...

Ik wil een combinatie doen van werken en reizen. (wil ook wel vrijwilligerswerk doen, als ik in ruil daarvoor een dak boven mn hoofd krijg)
Oja, ik kan niet helemaal in the middle of nowhere zitten, want ik heb diabetes en durf niet een jaar in een land zitten waar ze weinig tot geen faciliteiten hebben voor mij.

Waar zouden jullie naar toe gaan/ zijn jullie heen geweest?



Jip80
Berichten: 75
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 12:53

Ik ben nog dier- en veehouderij/ diergezondheidszorg (HBO) aan t studeren, maar of er nou in het buitenland veel vraag is naar iemand uit NL die even komt vertellen hoe het anders zou moeten in hun veehouderij? Ik zal in elk geval wel even rond gaan kijken!

He has no past, He has no future
But still, He tries

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Century, Cowboy55, GrapeshotBot, HopeMyDay, Jorissie, redbutton, Roosch, roucha1, Selina, Slmt9 en 48 bezoekers