Mijn vriendin...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Mijn vriendin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 08:38

is al heel lang ziek, en ik maak me zorgen om haar. Ze is die pijn gewoon zat ze heeft al zo vaak bloed weggegeven voor onderzoek, en ze vinden maar niks. Nu denken ze dat het een tumor is, en ik maar me zo'n zorgen om haar. Ze zegt dat ze niet bang is om wat ze misschien heeft, maar dat ze die pijn gewoon zat is. Ze slaapt slecht, en ze huilt veel. Ze is wel 6 kilo aangekomen, en ze is wat dikker. Ik maak me zo'n zorgen om 'mijn' meisje... Ze snakt zo ongelovelijk veel naar een pijnloos dagje, soms zitten we in de les, en verkrampt ze helemaal. Dan moet ze meteen gaan liggen. Hoe ze daar dan op de grond ligt. Ik heb zo'n medelijden emt haar, en ik ben bang... Bang om haar te verliezen. Ik zie haar gewoon aftakelen, en ik wou dat ik haar helpen kon, maar hoe?
Ze is al eens in de les flauwgevallen, tegen mij aan. Hoe ik haar ogen omhoog zag draaien, zo eng, het gaat zo slecht met haar. Ik mis mijn 'energieke' meisje van vroeger, ze was zo vol vertrouwen van zichzelf. Maar nu wantrouwd ze haar lichaam gewoon. Ze is er niet zeker mee, ze weet niet wat ze ermee kan. Ze durft niks meer te ondernemen, bang dat haar lichaam het niet meer aankan. Het ergste is, dat ze de moed laat zakken. Ze laat alles gewoon doorgaan. Maar haar nieuwsgierigheid maakt haar tot volhouden. Ze moet weten wat ze heeft, en of er nog wat aan gedaan kan worden. Ik ben zo bang...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:02

Jeetje wat erg zeg. En dan ook nog die onzekerheid dat ze niet weten wat ze heeft. Heel veel sterkte voor haar gewenst.

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:07

Sh*t zeg, das inderdaad heel erg k*t,
ik zou er niet aan moeten denken wat er zou gebeuren als mijn vriendin zo ziek zou zijn,
ik wens je nog in ieder geval veel sterkte en je vriendin ook,
ik hoop dat ze snel ontdekken wat ze heeft.
Toi toi toi, voor jullie allebij.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 17:52

dankjullie wel voor de reacties. Ik heb haar vandaag nog neit gesproken, ik zie haar morgen weer.
Ze is zo veranderd. Haar wangen zijn ingevallen, maar ze is wel aangekomen. Haar ogen staan donker en scherp, en je ziet aan haar dat ze gewoon geen rust heeft.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:29

Ow gatsie.. dat is echt naar, vooral als het om jonge mensen gaat. Heel veel sterkte gewenst hoor.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:56

Jeetje, wat ontzettend rot voor haar, maar ook voor de mensen om haar heen. Ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt over wat ze mankeert en dat ze geholpen kan worden.
Je vriendin heeft wel geluk met zo'n vriendin als jij! Sterkte.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:59

jeetje maar snel hopen dat ze uitvogelen wat het is, dan kan er misschien gericht iets tegen gedaan worden....
sterkte!

Eminem
Berichten: 103
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 18:31

ahh meisje toch sterkte!!

Junta

Berichten: 26
Geregistreerd: 22-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 19:59

Heel veel sterkte, ook voor je vriendin.

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 20:23

Heel veel sterkte voor jullie allebei. Het is echt heel vervelend zeg. Ik hoop dat het dalijk allemaal goed gaat komen.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 20:31

Ik zie haar morgen weer. Ik ben bang... Bang dat ze nog meer verandert is... Het is soms zo beangstigend... Dan valt ze ineens om, en staat ze weer op alsof er niks aan de hand is, maar in haar ogen lees je alleen nog maar pijn, pure pijn...