Weer gezinsuitbreiding (knaafjes)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Weer gezinsuitbreiding (knaafjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 23:40

Jaja, Kvika is alweer oma geworden.
Keati, de knaaf die we van kvika over genomen hebben heeft weer een nestje. (weer??? Ja, weer)
2 maart kwam haar 1e nestje ter wereld. Omdat we niet zeker wisten of ze drachtig was, zaten de beertjes er toen nog bij. Zodra we het nestje vonden hebben we de beertjes weg gehaald, maar dat was kennelijk te laat, en de laatste 2 weken werd ze ineens ontzettend dik. Ze kon amper meer lopen, en als ze stil zat hingen haar pootjes helemaal opzij.... Ik vertrouwde het niet erg omdat ze gewoon echt heeeeeeel erg dik was.

Maar vanmiddag zijn er 3 gezonde baby's geboren.
Keaty is zelf zwart/bruin (schildpad idee) en de vader is of blacky (zwart met 1 bruin pootje) of Indy (3 kleur, engels gekruint).
Wat ik dus heeeeeeel erg knap vind is dat we nu 2 albino's en 1 drie kleur hebben.

Moeders en kids maken het goed

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 08:51

Gefeliciteerd !!:#
Zo leuk, die kleine caafjes Lovers
Ik krijg er binnenkort ook 2 (US Teddy, en CH Teddy). Heb er ontzettend veel zin in !

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 09:43

Gefeliciteerd, hoor! Albinootjes zijn wel apart... hoe dat precies zit met erfelijkheid dat weet ik niet.
Mijn toekomstige caafje is woensdagnacht geboren, dus over 6 weekjes heb ik er ook weer eentje! Kleur weet ik nog niet, want het moet een mannetje zijn en dat is nu nog niet zichtbaar.