na alle leuke berichtjes...ik ben gezakt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:21

Meid, troost je, ik ben ook 2x gezakt. Heel vervelend. Bij mij kwam het puur door de zenuwen, ik zat letterlijk van begin tot eind te shaken in m'n stoel. toen ben ik aan de rustigpilletjes gegaan en de 3e keer geslaagd. Nu rijd ik de sterren van de hemel.
Jouw tijd komt ook nog wel
(btw, een tante van mij is de 23e keer pas geslaagd. Ze had het al opgegeven, maar werd door een van haar zoons uitgedaagd om het nog een keer te proberen Haha! )

Goedgekeurd onderschrift :)


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:03

Ik heb Ambrazin van Bloem gebruikt tegen examenvrees, en mij heeft het super geholpen.
Je moet 2 a 3 weken van tevoren beginnen met die pilletjes en dan de laatste vlak voor het examen. Zat ik de eerste 2x te shaken in mijn stoel, de 3e keer heb ik bijna fluitend gereden en ben ik geslaagd Party!!
Kan het zeker aanraden. Het kostte toen rond de 25 gulden, dus daar is overheen te komen. Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Beauuum, Carr_friesje, ComscoreBot, Eefje_Sammy, eva1969, Florenc, GoogleAdsense, hagelslag, Jorex, JudithGigi, Koekie_186, leonie1988, lisawouda93, MieLo, MissJG, N_B_N, ogidni, Piekosjj, rien10, Rose94, Rupser, s1993, Selina, suus_toes, XxLMMxX en 153 bezoekers