Collega die avances maakt...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Collega die avances maakt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 08:27

Ik heb ook weer eens wat! Een van mijn collega's waar ik het goed mee kan vinden wordt de laatste tijd wel een beetje te geinteresseerd naar mij toe. Hij begint steeds meer over zijn huwelijk waar hij niet gelukkig in is en dat zijn vrouw een keer is vreemd gegaan en dat hij haar nog wel een keer terug pakt... . Ook heeft hij gisteren gevraagd of het iets tussen ons zou kunnen worden als we vrijgezel waren geweest. Nee dus, niet mijn type. Fijne collega, verder niks!!!
Nou stuurt hij de hele dag mailtjes met vragen. In het begin had ik er niet zo'n erg in dat er bijbedoelingen waren en ik speelde mee voor de lol maar gaandeweg krijg ik het gevoel dat die mailtjes een diepere betekenis hebben.
Hij mailde me vanmirgen alweer dat hij een groot probleem had: hij was verliefd op een ander dan zijn vrouw!!! Rarara wie de 'gelukkige' is!
Het kan zijn dat het gewoon flauwe grapjes zijn maar dat gevoel heb ik niet.
Ik heb dus vanmorgen terug gemaild dat ik geen zin meer heb in die mailtjes en dat ik ze onnodig vind.
Dat snapt ie dus niet want ik moest er niks achter zoeken...Yeah Right!!!
Ik heb geen zin in zulke dingen op mijn werk. Ik vind het ook een beetje overdreven om er nou meteen mee naar mijn baas te lopen want het is verder een dood goeie jongen. Maar ik heb ook geen zin dat er straks iets uitlekt (ook al is het dan niet waar) en dat dat in de wandelgangen een eigen leven gaat leiden en dat gaat vaak sneller dan je denkt met dit soort dingen.
Het moet dus ook niet gekker worden dan dit want dan stap ik echt naar mijn baas en dan meld ik het.
Ik weet dus eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen in zo'n situatie. Aan de ene kant is het een hartstikke lieve jongen (welliswaar getrouwd en 2 kinderen) en wil ik hem niet in een kwaad daglicht stellen en we kunnen het gewoon goed met elkaar vinden maar ik ben hartstikke verliefd op mijn eigen vriendje en heb geen andere gevoelens dan vriendschappelijke/collegiale voor mijn collega. Niets meer, niets minder.
oliebol, ik heb alweer een mailtje... ik delete nou gelijk de mailtjes... ik weet even echt niet meer wat ik er mee moet.



Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 08:42

Ik heb het ook al gelijk aan mijn vriend verteld en die vind ook dat ik vanaf nu gewoon de mailtjes e.d. maar moet negeren en als ik het niet vertrouw dat ik dat dan gelijk moet aangeven bij mijn direct leidinggevende. Maar dat van die trouwfoto's is ook wel leuk Knipoog
Het rottige is dat ik het best een leuke en aardige collega vond die altijd wel in was voor een grapje maar nou begin ik het best wel irritant te vinden.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 11:17

Desiree schreef:
WAT ik niet begrijp dat er vrouwen zijn die er op in gaan. Dat ze ten eerste genoegen nemen met een 2e plaats, en ten tweede, dat ze er aan meehelpen een andere vrouw te besodemieteren. Ik zie dat vrouwen hier op bokt er tenminste een gezond verstand op na houden. Ik zou gewoon duidelijk tegen hem zeggen dat ik nooit een relatie aan zou gaan met een getrouwde man.


Je hebt er inderdaad vrouwen bij die er op ingaan maar dan is er denk ik ook iets mis in hun relatie of ze zijn gewoon aandachtsgeil!
Ik moet niks met een getrouwde man, het lijkt met verschrikkelijk om iemand op die manier te bedonderen.
Dat hij haat gevoelens koestert jegens zijn vrouw is niet mijn probleem en dat probeer ik hem duidelijk te maken. En dat hij haar nog een wil 'terugpakken' door ook eens vreemd te gaan of verliefd te worden op een anders vrouw vind ik ook eng. Dat zou willen zeggen dat hij mij wel even wil gebruiken om zijn doel te bereiken.
Volgens mij zit er een steekje los... .

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 11:43

Ja het is net wat je zegt. In het begin zoek je er niks achter en is het wel geinig maar op een gegeven moment gaat het overdreven vormen aannemen en dan is het teveel. Ik reageer nu ook niet meer op de mailtjes die hij stuurt. Helaas heeft hij op de telefoonlijst mijn mobiele nummer gevonden en ik heb ook al een paar sms-jes gehad.
Ik word er zo moe van.
Oh ja, hij heeft er nog steeds geen bijbedoelingen bij....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, xSuuzerd en 35 bezoekers