Pech langs de weg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Pech langs de weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:11

Wegenwacht totaal, je kunt het maar beter hebben als je in de stad pech krijgt Haha!.

Voor vanmiddag had ik allerlei plannen gemaakt, eerst mijn moeder ophalen en haar naar schiphol brengen, daarna zou ik naar stal gaan om mijn paard even in de wei te zetten en daarna van alles en nog wat doen.

Enfin, op weg naar schiphol strandde ik met de auto, problemen in de koeling Boos! . Ik moest stoppen op een vrij gevaarlijk punt en direct achter mij stopte nog een auto en die meneer wilde graag weten of hij kon helpen. Nou, ik zou de wegenwacht wel bellen, maar als die meneer richting schiphol ging.... graag! Meneer vond het geen probleem om mijn moeder naar schiphol brengen en zo vertrok mijn moeder met een wildvreemde meneer en was nog op tijd op het vliegveld ook.

Intussen even de wegenwacht gebeld en dan maar wachten. Er stopte verder niemand, behalve politie en ja ik wist dat ik gevaarlijk stond maar ik kon helaas niet weg. Na ongeveer 3 kwartier kwam de wegenwacht en die heeft mij even op een veiliger stukje neergezet. Hij kon mijn auto helaas niet maken, maar wel een soort noodoplossing maken. Intussen belde ik mijn monteur om raad. De wegenwachter heeft nog met het magazijn van een garage geregeld dat ik de onderdelen op kon halen na sluitingstijd, dat was wel erg behulpzaam.

En tja, nu zit ik hier dus, met mijn mooie nieuwe onderdelen, een auto waarvan ik niet weet of ie het zometeen nog doet, maar goed. Tegen 19.00 uur kan ik bij de monteur terecht om de nieuwe onderdeeltjes te monteren en daarna kan ik dan eindelijk naar stal. Zo valt je dag dus wel in het water, eerst naar stal en dan naar de garage durfde ik niet aan.

Joy!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:05

Aaah, wat een drama die auto`s... denk dat ik het maar bij mijn scootertje ga houden:D

Succes met je auto!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:57

Oh wat klote zeg !
Het is altijd zo dat dit soort dingen gebeuren als je allemaal dingen heb gepland !
Als je voor een paar dagen een auto nodig hebt mag je die van mij wel lenen hoor !
Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 23:28

kojack schreef:
Als je voor een paar dagen een auto nodig hebt mag je die van mij wel lenen hoor !

Dank je wel, dat is lief van je.

Maar zoals je al hebt gehoord, doet dat kreng het weer, dankzij mijn autorepareer-held *LOL*.

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 00:00

Nou ik ben blij dat hij het weer doet! Wat een gedoe allemaal zeg, maar gelukkig dankzij paps is het allemaal goed afgelopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 00:01

Yep, dank zij jouw paps zijn we weer mobiel Knipoog.