ik wil een pup

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-01 21:51

sommigen van jullie die hier savonds laat nog wel eens bokken weten wel dat als ik alleen thuis ben ik me soms erg onzeker en bang voel en dan niet wil gaan slapen. nu zit ik al een tijdje met het idee om een pup te vragen omdat ik dan niet meer alleen in huis ben en zon beestje wat afleiding geeft. ik weet zeker dat t me help, alleen ik ben bang dat mijn echtgenoot me gaat schieten als ik erom vraag. ik heb dus 2 honden die helaas niet in huis kunne omdat ze niet in huis zijn opgevoed (we hebben een groot bedrijf en ze liggen altijd in de loods of buiten op t erf). ze zijn dus niet zindelijk en ik kan ze niet in huis laten omdat ze daar dan plassenof poepen. hoe moet ik dit aanpakken?? ik zou pas een aner hondje mogen als onze oude hond zou sterven. ik begrijp hem ook wel dat het druk word met zoveel beesten (ik heb inmiddels 2 honden 4 katten 5 pony's en een geitje) maar het zou me zoveel helpen als ik en hondje in huis had. ik had al zitten denken om er dan 1 uit t asiel te nemen. maar ja hoe pak ik t aan??

_________________
de uitslag van welshkeuring te breukelen: 2 1e premies!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-08-10 22:05 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:59

Haal ergens een hondje vandaan en zeg dat je hem gevonden hebt Verward en dan zijn reactie afwachten en hopen dat je het 'gevonden' beestje niet terug hoeft te brengen Cool

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:03

Tja, ik snap dat wel.
Mijn man wilde ook nooit een hond, zeker niet zolang we nog in de stad wonen.
Zijn waakhonden zijn inmiddels binnen, twee hele gave en vooral brave Rottweilers. Ik wil graag een Jack Russel pup en daar is ie helemaal niet blij mee. Maar omdat hij nu ook zijn zin heeft, gaan we toch morgen bij een nestje kijken.
Geef hem dus ergens zijn zin in en kom dan met je eigen plan op de proppen. Vals, maar nuttig Extreme duivel