Dagje circuitracen in Frankrijk *nu met foto*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Dagje circuitracen in Frankrijk *nu met foto*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 20:00

Eindelijk was zondag de dag aangebroken dat GIMA-raceteam, Marco en ik, met onze motoren naar Frankrijk zouden vertrekken. Goh, wat had ik daar naar uitgezien... Party!!

Imker had ik weggebracht naar de buurvrouw, die zou voor hem zorgen in de dagen dat ik weg was. De motoren stonden op de aanhanger, pakken, helmen en laarzen werden ingepakt en langzaamaan konden we toch gaan vertrekken.

We gingen dus naar Folembray, in Noord-Frankrijk. Even snel zoeken en een linkje is al gauw gevonden: http://www.circuit-de-folembray.com/Index2_Fr.htm en http://www.circuit-de-folembray.com/ (die is nog beter) met dank aan Google. *LOL*
Het was een uurtje of 4 met de auto (constant 140 gereden zonder te stoppen) en helemaal gaar kwamen we aan. Het was al aardig druk en we hebben gezellig zitten BBQ-en Vork .

Op maandagochtend om 8 uur zijn we richting circuit vertrokken en we hadden goddank droog weer. Na 2x door een Marshall voorgereden te zijn, mochten we vrij de baan op.
Ik moet zeggen dat het een geweldige ervaring was, mijn rechterbochtentechniek is enorm verbeterd, vooral die rechter 180-gradenbocht was super Haha! !! Er reden verder geen vrouwen mee , ik reed als enige en dan ook nog op een 900CC en daar keken de heren wel van op. Ieniemienie op een grote motor ziet er blijkbaar toch wel stoer uit.... Erg snel was ik niet, die mannen rijden de NK-races op hun motoren, dus ik werd links en recht ingehaald, ook als ik een bocht insneed, werd ik rakelings voorbijgescheurd door een of andere maniak op een snellere brommert...

Om 5 uur hebben we ons boeltje weer gepakt en om 12 uur 's nachts waren we weer thuis. (zodra ik de foto's kan uploaden, komen ze bij het topic te staan!)

[edit:BartVB]Titel op verzoek[/edit]

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 12:47

Picasso schreef:
Waar blijven ze Veerle? De foto's bedoel ik Haha!


Nouhou, ze zitten nog bij de fotograaf en hier op mijn werk heb ik geen CD (st)Rom.... Morgen ga ik proberen ze mee te nemen en up te loaden. Misschien lukt het vanavond thuis ook nog wel. Ik zet ze er zo snel mogelijk op, ik wil ze zo graag laten zien!!!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 12:56

Oké, dan moet ik eraan geloven, vanavond maak ik tijd om ze op Internet te zetten.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 18:54

Nou, hier zijn dan 2 fotootjes, met dank aan mijn wederhelft, die geen foto's maken kan. Je ziet me bijna niet eens rijden, ik ben een kleinklein stipje op het asfalt, maar goed, hier komen ze:

Afbeelding
Let niet op mijn haar, want dat zit na 20x helmop-helmaf niet meer zo fantastisch! Haha!

Afbeelding
En dit kleine frutje op de motor ben ik ook nog...

Afbeelding
Het is toch nog gelukt om mezelf wat uit te vergroten!!! Haha! Knipoog

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 20:36

Ethelate schreef:
Dat is een heleboel pk's onder je... Haha!
Ziet er echt stoer uit! Veel stoerder dan onder het stof in de garage Knipoog


Oh, dat mocht je helemaal niet verklappen!!! Dat was ons geheimpje!
Het stof is er overigens wel goed afgewaaaid!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 21:09

runningkawa schreef:
Stoer!!!

Hebben ze ook je snelheid geklokt ?
En die foto's lijken me erg gaaf


Doe maar niet, ik was de slak van de baan !!! Gijan van het Raceteam reed rondjes van onder de minuut, nou, dan zal ik er wel een heeel groot schepje bovenop gedaan hebben.... Haha!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 07:03

Gwen, ik heb zelf een VFR400R gehad, maar dat vond ik maar niets... Ik kon daar wel goed bij de grond, maar vond het tankje echt zoooo iel dat ik niet durfde "gooien" met dat ding. Toen heb ik hem maar verkocht en een paard aangeschaft. Knipoog

Achteraf is dat een goede keuze geweest, want als Marco een nieuwe motor wil kopen, moet ik testrijden of ik het een fijne motor vind, dan pas besluit Marco of hij de motor wil kopen .

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, Florenc, loeslover, MarjanB, Mjelleke, Naskapower, Rytm, scappa, tengeltje11, Venthe, xSwanHeart en 31 bezoekers