dipje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 20:18

Hebben jullie dat ook wel eens?
alles wat je hartje begeert heb je maar je voelt je toch niet gelukkig.
Hoe kant dat en hoe kom je weer uit dat dalletje?

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:37

Ik heb dat ook weleens ja. Ik wil dan altijd wat anders dan ik al heb. Ze noemen dat volgens mij welvaartsziekte.
Hoe je eruit komt is naar mijn mening voor iedereen anders. Soms word je hard op de feiten gedrukt dat je blij moet zijn met wat je hebt. En soms zie je zelf ineens in dat je in je handjes mag klappen met alle mooie dingen.
Maar ik snap goed wat je bedoelt... ik denk dat veel mensen dat wel hebben.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:48

Ik heb het zo vaak, niets te klagen, maar me toch rot voelen.... Ik maak mezelf dan maar weer eens goed duidelijk dat ik niet moet miepen en door moet gaan.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:54

Joh dat heeft iedereen wel eens. Je moet maar zo denken, donderdag wordt het weer ontzettend mooi weer en wedden dat het leven er dan weer een stuk gezelliger uitziet??

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:58

Oja herkenbaar!Maar meestal moet ik dan ongesteld worden.daarna valt het allemaal wel weer mee en ben ik weer vrolijk.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:04

Ik heb het de laatste weken heel erg, heb nergens zin in, huil vaak. Gaat wel weer over, maar helaas komt het ook vaak terug Boos!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 23:20

rinnie1982 schreef:
Ik heb het de laatste weken heel erg, heb nergens zin in, huil vaak. Gaat wel weer over, maar helaas komt het ook vaak terug Boos!


precies zo voel ik me Lachen
zouden het dan toch mijn hormoontjes zijn?of de tijd van het jaar?

eerst maar even een weekend naar mijn ouders en dan zien we wel weer verder. Na regen komt zonneschijn.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:54

Ik heb het wel.. maar ik heb dan ook niet alles wat mijn hartje begeert, wel het belangrijkste voor me. En dat is liefde, maar het geld en de sociale behoefte schort nogal Verdrietig

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 00:39

Been there... ehmm, still there... erg herkenbaar...

Ik ben ook erg benieuwd hoe je eruit kan komen... beetje bij beetje vooral, maar dat duurt zo lang en geeft het beeld dat er onderhand niks veranderd... bleghh...

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:25

Alleen jammer dat op dat moment 'na regen komt zonneschijn' zo moeilijk is in te zien....
Misschien kun je beter vragen wie dit nooit heeft?

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:51

Dat ken ik wel inderdaad. Je heb een leuk huisje met leuke spullen, leuke bezigheden een baan (waar ik momenteel een beetje tegenaan loop te hikken, dat wel) , twee fantastische katten vrienden en een familie die van je houdt, maar mij bekruipt regelmatig het gevoel 'is dit het nou, is dit nou alles?'. Ik mis wat, maar ik kan er niet echt mijn vinger op leggen wat 'dat' nou precies is. Een beetje een onbestemd gevoel, noem ik dat altijd. Meestal kruip je vanzelf het dal wel weer uit is mijn ervaring. Kan even duren, dat wel. Plan eens wat tijd voor jezelf in, doe leuke dingen, zonder je dagen helemaal vol te plannen. En praat erover met iemand, lucht erg op!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:55

Dipje???? Neem een shipje Vingers aflikken

Help echt hoor!!! Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 10:34

Ik heb me gisteren helemaal misselijk gesnoept hellpt ook niet heb nog steeds buikpijn Lachen