hoe puzzel inlijsten????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Casca
Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

hoe puzzel inlijsten????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-06 18:42

Ik weet niet of het hier hoort:

Probleempje, ik heb nu mijn puzzel van 2000 stukjes af en wil hem graag ophangen. Maar hoe kun je dat het mooist doen?? Dat je niet meer van die puzzelrandjes ziet, zodat het net een schilderij lijkt? Moet er dan glas voor?? of juist niet? Moet je de puzzelstukjes vastplakken op de achtergrond? of kunnen die ook los met glas ervoor? Zou je er met blanke lak overheen moeten zodat je die randjes van de stukjes niet meer ziet??

Ik weet het echt niet Weet iemand wél hoe het moet??? Ik vind hem namelijk echt heel mooi en wil hem in mijn kamer ophangen. Alvast bedankt als je tips hebt

*\o/* Duchess of Esbi Z2+3 *\o/* en ook springen B+20 *\o/* en zelfs, wie had dat ooit gedacht: B SGW + 4
Dieni & Foxy& Het 2013 van Dieni



Casca
Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-06 18:49

ok, bedankt

ik moet ze dus wel vastplakken, (lijkt me erg veel werk, stukje voor stukje vastplakken)..

Dat aflakken wilde ik vooral doen om de randjes te laten verdwijnen, ik weet niet of dat op een andere manier ook mogelijk is?!?

*\o/* Duchess of Esbi Z2+3 *\o/* en ook springen B+20 *\o/* en zelfs, wie had dat ooit gedacht: B SGW + 4
Dieni & Foxy& Het 2013 van Dieni

Casca
Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-06 21:09

een winkel, daar ga ik het eens vragen

ja, verootjoo, goed idee had ik nog niet aan gedacht

*\o/* Duchess of Esbi Z2+3 *\o/* en ook springen B+20 *\o/* en zelfs, wie had dat ooit gedacht: B SGW + 4
Dieni & Foxy& Het 2013 van Dieni

Casca
Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-06 21:46

@babe: was het dan wel stevig genoeg??? (mijn puzzel is 98 x 75 cm)

@ PolosportJ: misschien ook wel ja maar het zijn juist de kleine details waarvan ik het jammer vind dat er net een lijntje overheen loopt, ik dacht dat dat misschien nog wel te verdoezelen viel

Om deze gaat het trouwens
Afbeelding

*\o/* Duchess of Esbi Z2+3 *\o/* en ook springen B+20 *\o/* en zelfs, wie had dat ooit gedacht: B SGW + 4
Dieni & Foxy& Het 2013 van Dieni

Casca
Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-06 13:30

@babe: Die zijn ook mooi!

@siebjelover, speciale puzzellijm?? grappig! nou ik ga zo even naar de winkel kijken of ze die ook hebben!

Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga er eens even flink mee aan de slag

*\o/* Duchess of Esbi Z2+3 *\o/* en ook springen B+20 *\o/* en zelfs, wie had dat ooit gedacht: B SGW + 4
Dieni & Foxy& Het 2013 van Dieni

Casca
Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-06 19:05

dus het kan ook gewoon in een lijst met glas ervoor?? dat is nog het meest simpele

Ik ga even kijken of er een omlijsting is in precies die maten even googlen

*\o/* Duchess of Esbi Z2+3 *\o/* en ook springen B+20 *\o/* en zelfs, wie had dat ooit gedacht: B SGW + 4
Dieni & Foxy& Het 2013 van Dieni


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Lois_, agesus, AhrefsBot, C_estmoi, chocky84, Duality, Googlebot, GrapeshotBot, Maren, Marije112, Melzazu, Nientsje, Paardennamen, petraaken, TurboDi, UhNee, Wopkebrok en 141 bezoekers