Herdenking Pim fortuyn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:19

Ze kunnen voor iedereen wel een herdenking houden. Begrijp me niet verkeerd, het is natuurlijk erg dat je zo aan je einde moet komen omdat je voor je mening uitkomt. Niemand verdiend zoiets. Maar ik vind dat ze hem groter maken dan hij eigenlijk was.

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~


Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:46

saluut schreef:
Of je het nou met Pim eens was of niet. Het blijft verschrikkelijk dat er iemand om zijn standpunt en mening wordt vermoord. Dus Jurga's tekst: ik zal er geen traan om laten, nooit niet. Vind ik persoonlijk behoorlijk Kansloos en kortzichtig!!!! Of je die man nou leuk vond of niet, het is gewoon verschrikkelijk dat zoiets gebeurt en daar mag je best even bij stil staan. Of je er nou om moet huilen of niet! Ik was het absoluut met zijn standpunten eens en of hij het had kunnen waarmaken zullen we helaas nooit weten dus daar over speculeren heeft geen enkel nut.


Op zich vind ik dit ook erg kortzichtig. Ik zal ook geen traan laten om de persoon in kwestie, wat heb ik immers met de man te maken? Maar de manier waarop hij omgebracht is vind ik een trieste zaak! En dat zal Jurga ook best veroordelen!

Er zijn wel meerdere zaken op de wereld die verschrikkelijk zijn, staan we daar dan ook allemaal bij stil? Het gebeurd hier in de achtertuin en krijgt het volop aandacht terwijl er elders ook mensen omgelegd worden die uitkomen voor hun mening.

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, GoogleAdsense en 195 bezoekers