En dan zie je een portomonee liggen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat doe je...?

Je gaat zorvuldig te werk, haalt al het bruikbare eruit en gooit de rest in de berm
6 (9%)
Je laat hem liggen...en laat iemand anders de keuze maken wat hij/zij ermee doet
Geen stemmen
Kijkt of er gegevens van de eigenaar in zit, zoekt contact en levert de beurs met volledige inhoud terug
49 (76%)
Zoekt contact met de eigenaar en geeft de beurs terug, maar het geld heb je eruit gehaald. Zo heb je hem gevonden...(tenminste, dat zeg je)
2 (3%)
Brengt hem naar de politie en je hebt daarmee je "plicht" als burger gedaan.
6 (9%)
Je hebt de gegevens gevonden en belt de persoon, verteld dat hij/zij de beurs kan terug krijgen mits hij/zij bereidt is vindersgeld te betalen.
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 64



gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 23:27

Als er gegevens inzitten de eigenaar zoeken en alles eerlijk teruggeven!
Als er nergens een naam te bekennen is breng ik hem naar de politie.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 00:19

Een bedankje moet er toch wel vanaf kunnen...Ik hoef echt geen vindersloon, maar een dankjewel vind ik toch wel op zijn plaats

Ik zou waarschijnlijk heel nadrukkelijk iets gezegd hebben in de trant van 'graag gedaan hoor, was een kleine moeite' Bloos

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Baredawn, Googlebot, YandexBot en 131 bezoekers