Sh*t! Telefoon in water gevallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Sh*t! Telefoon in water gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 19:41

Heb ik weer hoor....Ik ben echt zo'n kluns!

Mijn telefoon (motorola V66) is dus net in het water gevallen (ik heb hem er wel meteen weer uit gehaald) en nu doet hij het niet meer! Eerst deed hij het eventjes, toen zag ik het tekentje van de beltoon (dat die aan staat), maar dat was daarna ook weg. Ik heb de sim-kaart en de batterij eruit gehaalt en gefönt. Maar hij doet het nóg steeds niet... Frusty

Heeft iemand nog tips om hem het weer te laten doen?

Snif, ik ben echt dol op mijn gsm-etje... Scheve mond

HappyDay

Berichten: 202
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:50

Ik heb geen tip, maar een vriendin van mij had ook een mobiel die was "verzopen". Ze had toen een nieuwe gekregen van haar provider.

Toen had ze na 2 weken die oude telefoon nog een keer getest en die deed het toen weer!!
Misschien bij jou ook (hoop ik dan voor je!).

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:50

Door gaan met fónhen !
Die van mijn moeder viel in een emmer met schoonmaak spul en die heeft het ook overleeft.
Succes ermee

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:54

Mijne is een keer meegewassen en een paar keer in de plas enzo gevallen, en die leeft ook nog altijd:) Ik had hem op de verwarming gelegt!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:27

Openmaken en voor een fohn leggen, desnoods een paar uur. Zo heeft mijn telefoon zelfs een wasmachine overleeft (de accu was alleen al bijna kapot en na die wasmachine heeft de accu ook niet lang meer geleefd)

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:27

Die van mij was toen ooit in een emmer met bleek water gevallen haha. Maar daarna onder een lamp gelegd. En twee dagen later ofzo voor het eerst weer aangezet, en hij deed het !!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:43

Langer laten drogen!
Mijn vriend heeft op die manier al 2 telefoons naar de vernieling geholpen in het afgelopen jaar. Telefoon nr. 2 ligt wordt op het moment gerepareerd, hij zou namelijk redelijk waterdicht moeten zijn. Ik hoop dat je die van jou weer aan de praat krijgt.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:15

Die van mijn zus was in de wc-pot gevallen Haha! .
Zij heeft hem naar de KPN gebracht en kreeg ook een nieuwe.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 21:36

Hij doet het nog steeds niet... Verdrietig

Ik heb hem al een tijd voor de föhn gehouden, maar dat moet dus veel langer? Helaas kan ik hem niet op de verwarming leggen, want ja, warm zat is het hier al....
De sim-kaart doet het wel, die heb ik net in mijn oude telefoon gedaan.
Maar dat is zo'n stomme oude koelkast. Ik wil mijn leuke, kleine telefoontje terug! Ik heb hem nog gekregen ook...

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:45

Die van mij heeft in de cola gezwommen. Haha! Gelukkig doet ie het weer! Ik had hem uit elkaar gehaald en schoongemaakt (vieze plakkerige troep Scheve mond) Toen rechtop gezet zodat alles er uit kon lopen en op de kachel laten drogen. (fohnen kan ook) En toen had me pa hem ff helemaal uit elkaar gehaald en ff nog een keer goed schoon gemaakt en toen deed ie het. Party!!
Maar als je tegen je provider zegt dat je hem in het water hebt laten vallen, denk echt niet dat je een nieuw krijgt.. Het is wel je eige schuld zeggen ze dan.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:48

Die van mij heeft in de cola gezwommen. Haha! Gelukkig doet ie het weer! Ik had hem uit elkaar gehaald en schoongemaakt (vieze plakkerige troep Scheve mond) Toen rechtop gezet zodat alles er uit kon lopen en op de kachel laten drogen. (fohnen kan ook) En toen had me pa hem ff helemaal uit elkaar gehaald en ff nog een keer goed schoon gemaakt en toen deed ie het. Party!!
Maar als je tegen je provider zegt dat je hem in het water hebt laten vallen, denk echt niet dat je een nieuw krijgt.. Het is wel je eige schuld zeggen ze dan.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 21:57

Yihaaaa, hij doet het weer Haha!

Ik had hem een tijdje voor de föhn gehouden en toen deed ie het weer! De tijd staat nu wel op 6.20, maar voor de rest is er niks veranderd. Pfff....wat een opluchting! *Slaakt een grote zucht*

Bedankt voor de tips en het duimen. Het heeft geholpen Haha!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:06

Gelukkig doet ie het weer Party!!
Schijnbaar is de föhn een wonderproduct *leuk woord* Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:34

Hij doet het alweer, maar wat ook schijnt te helpen is om je telefoon in een bak met losse thee te leggen. Dat trekt het vocht er uit.

butterfliy

Berichten: 56
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 17:04

ik heb mijn mobiel laatst in de was gedaan, 2 uur de hoogste stand echt ernstig!!!!!
maja.. toen deed hij het dus ook niet, ik had alles geprobeerd... maar niets hielp.. Lips are sealed toen belde ik Ben op.. en vroeg wat ik moest doen.. en ik moest hem opsturen.. en sindsdien heb ik een nieuwe mobiel van ze gekregen :d dat vergoeden ze... als je zegt dat hij zomaar perongeluk kapot is gegaan! Extreme duivel

succes ermee!!!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 19:55

De Föhn was mijn geheime wapen. *LOL*
Hij had nog wel wat kuurtjes, maar als ik de föhn er voor hield, deed ie het weer! Haha!