Weeehhhh, die homepage lukt alsmaar niet..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Weeehhhh, die homepage lukt alsmaar niet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 23:57

ja wat een problemen he, maar toch...inmiddels heb ik voro de zoveelste keer een paar uren lang geprobeerd om de 15MB aan homepage-vermogen die Planet Internet voor mij gereserveerd heeft tot nut te brengen...

Maar eh...ik ben vast een echte oen, het lukt mij niet. Niet 1 woordje...
Iedereen die ik ernaar vraag, zegt steevast "ach, dat is zo simpel"... en toch lukt het mij niet Boos!
Heb al Frontpage Express op de computer gevonden, en mijn Word kan ook als webpagina werken, maar dat uploaden he..dat lukt maar niet...

Ik ben nu helemaal frusti. Again. Huilen

prompter

Berichten: 11090
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 00:06

Bekend verhaal.... ik heb heel wat bloed, zweet en tranen in mijn homepage zitten... en sommige dagen werd ik er echt gek van! Suffige vraag: je hebt bij Planet ook gemeld dat je die 15 MB wil gaan gebruiken? En je gebruikt voor het uploaden WS_FTP?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:20

Ik ben destijds (is intussen al wat jaartjes terug) bij angelfire.com begonnen met een website, en dat werkte best makkelijk, alles is in feite voor je voorgekauwd qua uploaden enzow.
Dergelijke websites kan ik zeker aanraden als je ermee begint.
Ook lycos tripod is zeker een aanrader omdat je dan heel veel gratis ruimte hebt (makkelijk als je een fervent foto poster bent in itp Knipoog ).

En schroom niet te vragen bij mensen die er meer kennis van hebben Lachen
(Alhoewel je van zelf puzzelen natuurlijk wel veel leert, maar aan frustratie heb je niets Knipoog )

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:23

je moet even SmartFTP downloaden daarmee kun je je
website aan de gang brengen. Dit programma is gratis
en heel simpel, zelfs ik snap het Haha!