Hellup, dit zijn wel erg grote muizen!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Hellup, dit zijn wel erg grote muizen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 02:46

Sinds het weer lekker warm is staat de tuindeur veel open en sluipen er dus muizen naar binnen. Altans..dat dacht ik totdat onze kat er een greep en deze trots even in de hal neerlegde. IEEEEKKKK!!!!! Hij was heel groot!
Eigenlijk te groot om gewoon muis te zijn! Maar eigenlijk ook te klein om een rat te zijn... misschien een jonge rat? Hoe herken ik het verschil? En hoe gevaarlijk zijn ratten? Behalve dan de ziektes die ze mee kunnen brengen. Hoe krijg je ze weg? Want gif vind ik te gevaarlijk vanwegen mijn katten, hond en kind dat rondkruipt. Wie heeft de verlossende antwoorden???????



Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 01:40

Ieeekkkk! Jonge ratten dus... hoe snel groeien ze eigenlijk? Ben een beetje bang om paps of mams RAT tegen te komen. Enne... hoe zie je nou het verschil tussen een jonge rat en een muis?

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 14:32

Okay..duidelijk! het zijn dus gewoon ratten. Ze komen n.l. ook uit de tuin maar binnen staat het honden en het kattenvoer vandaar dus... Morgen direct even de gemeente bellen. dank, dank, dank voor de duidelijke uitleg! Wel fijn trouwens dat het overbrengen van ziektes een fabel blijkt! Ehhh...zijn ratten heel erg bijtgraag of net als een muis????


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, GoogleAdsense en 196 bezoekers