Vreselijk, dit wil ik nooit weer meemaken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Vreselijk, dit wil ik nooit weer meemaken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 11:37

Ik heb een verschrikkelijke ochtend achter de rug...
Ik werk in de thuiszorg, en dan ga je op pad met een map met alle namen en andressen van de clienten die jij moet verzorgen. Ik ga dus met de auto...
Dus ik kom om 8:00 bij de eerste client aan, stap rustig uit en gooi de autodeur achter me dicht en ga bij de client naar binnen. Het was alleen maar even een insulineprikje dus ik zou maar een paar minuten binnen zijn en heb dus de map en mijn tas enzo in de auto gelaten. Alleen mijn telefoon nam ik mee...

Wil ik in de auto stappen... Zie ik mijn sleutel in de auto liggen Bloos Bloos en beide deuren dicht..... (ja oerdom ik weet het).

Dus ik als een gek naar mijn moeders huis rennen (was wel een kilometer of 3/ 4...) voor de reservesleutel. Nooit geweten dat ik zolang zo hard kan rennen *LOL* Ik moest nog 6 mensen, ik was overigens pas bij de eerste...
En mijn moeder is op vakantie, dus ik kon de reservesleutel niet vinden Huilen Huilen
Dus ik rende weer een wijk verder, naar mijn vader. Gelukkig kon ik zijn auto lenen.... Maar dan had ik nog niet die map met al die namen en adressen van de clienten.... Gelukkig heb ik een vrij fotgrafisch geheugen en probeerde ik me al die adressen voor ogen te krijgen... Dus ik ging maar gewoon aan de gang waar ik dacht heen te moeten. Ik kon niemand bellen, want alle nummers die je moet bellen als je problemen hebt stonden ook in die map Bloos Een regelrechte ramp dus..... Verdrietig

Toen ik dacht klaar te zijn, bracht ik de auto van me vader weer terug en belde ik de politie maar... Die zei "sla maar een raampje in, daar komen we niet voor". Daar ben je dus mooi klaar mee...

Dus ik met me vader naar mijn auto toe, met gereedschap en al, voel ik nog even of de achterklep open is... IS DIE DUS GEWOON OPEN!!!! Al die moeite van vanmorgen voor niets Huilen Huilen Dus ik klom gauw door de achterklep naar binnen om in de map te kijken, en warempel, ik had alle clienten gehad en allemaal in de goede volgorde ook nog Haha! Haha! Gelukkig maar, dat scheelt wel.... Ben ik toch nog niets zo dom als ik dacht....

Nou ja, het is pas half 12, ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met me werk, maar dit was zo vreselijk... En natuurlijk ben ik zo zwak als een vaatdoek, want tsja ik heb wel even 3 a 4 kilometer naar huis gesprint aan een stuk door... Wat een beetje adrenaline al niet kan doen he Haha!

Vervolgens let ik in ieder geval altijd goed op of ik de autosleutel wel uit de auto heb *LOL*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:40

Een tipje: doe de deur altijd met de autosleutel op slot, en druk nooit het knopje naar beneden. Dan heb je automatisch de sleutels in je hand, en kan dit nooit meer voorkomen....

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:50

Nou Cassidy, dat ben ik dus niet met je eens. Ik heb in mijn Patrol centrale deurvergrendeling en heb nog eens de deur met de sleutel op slot gedaan. Deurtje aan de achterkant stond nog open. Sleutels in de bagageruimte gelegd, deurtje dicht et voila ......
daar stond ik dan 45 minuten rijden van mijn huis met paard zonder mijn auto in te kunnen.
Erg frustrerend moet ik je zeggen Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:50

Het klinkt als iets dat mij had kunnen overkomen....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 12:01

Fitzroy schreef:
Nou Cassidy, dat ben ik dus niet met je eens. Ik heb in mijn Patrol centrale deurvergrendeling en heb nog eens de deur met de sleutel op slot gedaan. Deurtje aan de achterkant stond nog open. Sleutels in de bagageruimte gelegd, deurtje dicht et voila ......
daar stond ik dan 45 minuten rijden van mijn huis met paard zonder mijn auto in te kunnen.
Erg frustrerend moet ik je zeggen Knipoog


Autorijden (beter gezegd afsluiten) is nu eenmaal GEEN nobrainer *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 12:17

Jeetje, wat een avontuur... Volgende keer toch maar even alle deuren ( + klep) controleren!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:08

Pfew... blij dat het bij mijn auto niet kan, op slot doen van binnen en dan dichtgooien.
Kan wel bij de bijrijdersstoel, maar niet die van de bestuurder.
Ben ik wel blij om!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:18

Poeh he, klinkt als een enerverende ochtend !
Wel ontzettend balen dat je daar dan zo staat en geen kant meer uit kunt.
Het positieve: dit doe je echt nooit meer Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:21

Ik check altijd drie keer of ik de sleutels wel heb, maar dit klinkt als iets wat mij ook zou kunnen overkomen Bloos
Ik zie mezelf al rennen

Gelukkig is het allemaal goed gekomen Knipoog

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:51

Oh nee! Bloos
Kon je niet iemand bellen bij die ene patient? Wat zul jij je banketstaaf gevoeld hebben toen de achterklep gewoon open kon. Dit overkomt je nooit meer dat weet ik zeker!
Toch vond ik het absoluut geweldig om te lezen!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:56

het enige voordeel is dat het je nu niet meer overkomt Haha!

*tenzij je erger bent dan een ezel Tong uitsteken *

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 17:27

Als het je nu weer eens overkomt(wat ik niet hoop) en je hebt een anwb lidmaatschap totaal komen ze je deur voor je openen.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:56

Manda schreef:
Toen ik dacht klaar te zijn, bracht ik de auto van me vader weer terug en belde ik de politie maar... Die zei "sla maar een raampje in, daar komen we niet voor". Daar ben je dus mooi klaar mee...


Zou ik niet doen want dalijk komt er politie langs en die zegt dan ga jij maar mee naar het bureau. Had mijn vader een keer toen zijn sleutel was afgebrokene en dde papieren lagen natuurlijk nog in de auto.

Maar gelukkig was de klep nog open. En wees blij dat je zo een goed geheugen hebt.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 01:40

Aaarrghh dit is mij afgelopen woensdag overkomen Haha!
Ik stond samen met mijn vriend bij een tankstation, we gingen binnen ff wat eten halen en toen bedacht ik me dat ik iig de sleutels niet had, en hij ook niet, IN de auto dus... ANWB gebeld, die was er vrij vlot en die man had de auto angstaanjagend snel open Scheve mond

Maar extra frustrerend als je alle gegeven van de klanten in je auto hebt liggen... en dan zit ook meteen ALLES tegen Haha!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 01:45

Ik heb laatst mijn dochtertje van 1,5 jaar jong even mijn sleutelbos gegeven als afleiding. Toen ik achter de auto langsliep richting bestuurdersstoel knipte ze per ongeluk op de afstandbediening alle deuren dicht. Was ook vrij lastig want durfde de auto ook niet open te laten breken vanwege het oorverdovende alarm. Heb dus een half uur staan wijzen en JA!!! kleine vingertjes drukte ook weer op het goede knopje...haha!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 02:00

wahahaha Nique. LOL wahahahaha Huilen Haha!

Sorry dak zo lach, maar zoiets zie ik mezelf ook nog wel een keer gebeuren Haha!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 02:10

Dan zal ik mijn verhaal ook maar even plaatsen

Een paar jaar geleden gingen we op concours met de auto en trailer. Nou, ons pap had mij en m'n zusje meegeholpen met uitladen van de paarden.
Zegt hij: ik en ons mam gaan even wandelen hier in de bossen (tsja, echte suporters). Hebben jullie alles?? "ja we hebben alles".
Nou we begonnen met het opzadelen van de paarden. Eerst dekens af, beschermers af, hoofdstellen om en toen hoowww (&*#@. DE ZADELS LIGGEN NOG IN DE AUTO!!! En natuurlijk had ons pap de auto op slot gedaan, zodat ze er niet in konden.
Dus ik aan m'n zusje vragen: heb jij gezien waar ze naartoe liepen?? Nope, die had et ook niet gezien.
Dus ik denk: nou dan bel ik hem maar op z'n mobiel. Hoor ik Tiedeliedaliedoe vanuit de auto. Had ons pap z'n mobiel in de auto laten liggen grrrr.
Tsja, daar sta je dan met je paard zonder zadel. We moesten over iets van een kwartier de ring al in.
Dus ik als een idioot naar de bossen gerend en met m'n debiele stemmetje geroepen PAAHAAP MAAHAAM Haha! Nou nix.

Loop ik terug naar de auto, komt ons pap net aangelopen: "zeg, moeten jullie niet eens losrijden" Lips are sealed

En het ergste van alles: ze vonden het te koud om te wandelen, dus zaten ze lekker in de kantine met een kopje koffie.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 14:36

En dit verhaal zou mij weer kunnen gebeuren! Haha!!!!!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 16:18

Wat herkenbaar idd!
Ik had de voordeur achter me dicht getrokken en toen dacht ik dat ik de sleutels niet bij me had. Ik bij de buren aangebeld, bij hun over de schutting geklomen en door een bovenraampje, wat openstond naar binnen gewrongen. Kon ik de sleutels nergens vinden, bleek ik ze gewoon in m'n zak te hebben. Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:19

Tip: Neem naar concours altijd de reservesleutel mee één bij ruiter en één bij de bestuurder...*LOL*
Ik ben mijn moeder namelijk ook vaak kwijt op concours en dan moet je steeds zo haasten, nu kan ik zelf overal lekker bij Haha!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:41

Hm niet het leukste wat je over komen kan nee Boos!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 23:16

Wat een ramp zeg!!
Ik heb bijna altijd mijn sleuteltjes in mijn hand.

Sterkte de volgende keer!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 23:21

porsche schreef:
Als het je nu weer eens overkomt(wat ik niet hoop) en je hebt een anwb lidmaatschap totaal komen ze je deur voor je openen.


wou ik net zeggen.....