Wat voor auto rij-instructeur hebben jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:04

Cody schreef:
en geeft je nooit het gevoel dat je een domme doos bent die niet kan autorijden (dat gevoel heb ik soms zelf namelijk nog wel eens Schijnheilig ).


hahah, hier moest ik om lachen, hoe herkenbaar! Clown

Zelf ben ik wel tevreden over mijn rijinstructeur, als ik iets onder de knie heb gaan we vlot verder naar een volgend onderdeel. als ik iets nog niet goed kan(inzicht bij kruispunten en voorangsregels bijvoobeeld)oefenen we dat gewoon extra.


Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:54

hoi kusia, de rijschool heet meerzicht en van maanen, maar dat is in zoetermeer.

Ik las dat je al je pakket had betaald, wat misschien wel een idee is om gewoon eens te babbelen met je instructeur(niet tijdens het rijden maar ff daarvoor) hoe je het vind gaan. misschien is dit voor hem al de stille hint en gaat het daarna beter.

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:10

Sorry ik dacht dat je in Rhoon woonde en dat leek me zo ver weg!
Volgens mij ben je niet de enige die niet te vreden is over die rijschool! laatst werd ik opgehaald en moest ik een meisje thuis brengen die daar ook gestopt was omdat het niet ging.

Edit: ik kijk net in je profiel en zie dat je nog Caroline heet ook! Freaky! Lachen

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:22

Kusia ik denk dat het belangrijk is dat je rijlessen gewoon goed zijn, het mag inprincipe niet uitmaken of je per les of in 1 keer betaald.
Tis voor jou misschien wel moeilijker nu om over te stappen naar een ander omdat je bijna alles al betaald hebt.

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:30

Het lijkt me voor jullie(Kusia en Katrien) inderdaad niet echt prettig dat als je al niet echt zeker bent op een bepaald moment, dat je rij instructeur dan zo reageerd. daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor.

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:44

Volgens mij kun je de sfeer ook een beetje met je eigen instelling bepalen.
Als ik een fout maak(laatst had ik een les waarbij ik bijv. 4 keer midden op een kruispunt stond Bloos ) moet ik er om lachen. Ik bedoel ik zie mezelf dan al helemaal staan: zo'n grietje in een veel te grote lesauto die er een zooitje van maakt.
Misschien kun je door zo te reageren ook een beetje je instructeur beinvloeden(die van mij moet er dan ook meestal wel om lachen).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Peony en 115 bezoekers