Wat gebeurt er met je kleren als je het op 95 grad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wat gebeurt er met je kleren als je het op 95 grad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:04

wast Verward

Kom er net achter dat ik de wasmachine aan heb gezet, met allerlei bloesjes, broeken. Bijna alles zwart. En een aantal leuke zwarte polyester truitjes. Alleen had ik gisteren mijn bankovertrek gewassen en dat op 95 graden, omdat er wat vlekken opzitten die je er never nooit niet meer uitkrijgt. Dus dacht, hup 95 graden en anders maar een nieuwe kopen.

Maar ik ben vergeten om het terug te zetten. Is er nog een kans dat deze kleding het overleefd? Of moet ik op zoek naar een nieuwe garderobe? Boos!

En jullie hoeven niet te zeggen dat het oliedom is, want daar ben ik zelf inmiddels wel achter!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:22

Picasso schreef:
Whahaha, ik ga het lekker toch zeggen; wat ben jij een muts zeg!!!! *LOL*
En nee, ik denk dat er weinig hoop voor je kleding is; dat wordt dus idd een nieuwe garderobe aanschaffen, hihi. Ik hoop dat je niet een al te dure smaak hebt, dáááág maandsalaris


Ik heb smaak qua nivo Pc Hoofdstraat in Amsterdam...........dus dan weet je het wel. Boos!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:24

flair schreef:
Jammer dat die waarschijnlijk niet meer uit moeders portemonnee komen Haha! Dan is het natuurlijk nooit erg. (tip: doe pipo na)


Nee ze komen uit mijn eigen portomonnee..........nou breng je me wel op een idee! Mijn paps is zeer gevoelig, en is dol op shoppen. En helemaal leuk vind ie het als dochterlief in het nieuw loopt. Tja, en die vind het vast erg sneu voor me Haha!

Verder ga ik straks zodra ik de kroeg inloop om opslag lopen, ik hoop dat baaslief dan al een slokkie opheeft Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:24

Nou het valt dus reuzemee!! Bij een lange bloese is het elastiek eruit dus die kan ik niet meer aan. Het truitje is nog helemaal goed. En de broeken die zijn iets wat strakker, maar die waren aan de ruime kant!! Dus ik heb enorme mazzel gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:53

Prima"]
[quote="Pipo schreef:
En jullie hoeven niet te zeggen dat het oliedom is, want daar ben ik zelf inmiddels wel achter!


Hahaha, je wist het niet meteen?! Knipoog
[/quote]

Nee Prima, duurde effe voor ik erachter was. Maar bij sommige gaat dat niet zo vlug he Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Tarzan, Annefleur200, BingBot, Flip, friezenfan2, GaitMonster, GrapeshotBot, maj0, MDWStables, MerleSimone, Milando, NorwayFjord, Pauline2cv, pinto_1, Pova, sjaslique, SJP, SuperSuup, Syb_sem, Telpeva, TessaxQuincy, Thioro, xxmichellexx en 172 bezoekers