bericht

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 00:13

Waarom trekt Helen er zich iets van aan als iemand anders jouw paard niet mooi vinden?!?
Als iemand Mysty niet mooi vind trek ik me er ook geen &^&** van aan, ik weet wel beter!
(Ik neem Mysty ipv Pinky omdat Mysty ook niet mijn pony is)
Maaruh, waarom heeft ze hem verkocht als ze er toch nog over wil beslissen

Knap het niet helemaal, *kijkt dom voor zich uit*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 12:06

Oke dan dan snap ik het wat beter.
Ik snap best dat ze nog het gevoel heeft dat Expensive van haar is, maar dat gevoel moet ze langzamerhand loslaten. Jij beslist over expensive.
Mijn beste vriendin had het hier ook moeilijk mee toen Pinky van mij werd (we verzorgden Pinky & Marjon samen). Ze vond het bv niet leuk dat andere vriendinnen mee naar Pinky gingen en met hem mochten spelen. Maar ja, dat is over gegaan, kwastie van rekening mee houden...

dat ervan mij niemand op Pinky mag vind ik klinklare onzin. Zo bezitterig ben ik glukkig niet. Ik zal wel kijken naar gewicht (tis tenslotte maar een welshie) maar ik ben niet zo van: DIT is MIJN pony, dus daar mag JIJ niet op want JIJ verpest hem. dat vind ik beetje kindercahitg... Maar ja, Misschien bedoel je met vreemden echte vreemden... Dit is dus geen aanval op jou hoor Lachen

Groetjes

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 13:50

Van mij mag er een beginner op Pinky.
Niet dat ze er dan mee mag doen wat ze wil, zo is het niet. maar als zo'n kiendje (wat niet eens weet dat dr poten in die beugels motten Lachen )graag een keertje op Pinky zit, waarom zou dat niet mogen?
Maar, ik geef toe, zo was ik vroeger (toen ik marjon net verzorgde, zo'n 3 jaar geleden) wel.
Je gelooft toch zelf niet dat een pony door zoiets korts, kleins verpest wordt???!?!?!
Tis natuurlijk wel zo dat als het fout gaat dat het niet MIJN schuld is he. Als Pinky een keer zin heeft om te bokken mag hij dat net zo hard als dat dat kindje op Pinky wou *LOL* Makkelijk zat Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 14:02

ja oke, maar Yentl had het ook over vreemden Lachen
En tja wanneer ben je een vreemde? Ik vind jou bijvoorbeeld geen vreemde meer. Dus daarom zei ik al dat misschien bedoelt Yentl met vreemden iemand die toevallig voorbij komt ofzo Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, DenieesB, FrNo, fro, Hhilde, Jadero, laura22, LiDi, littletash, Mitch_Beauty, Plus_en_Min, ryukapple, Unit, Urona447 en 87 bezoekers