Geen vrouw die hem wou!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Geen vrouw die hem wou!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 10:12

Wie heeft er laatst bij veronica vrouwen zijn beesten gezien?
Zo genant.......!Er was dus een [gewone]man,leeftijd zo rond de dertig,en een zaal vol meiden,die dus naar aanleiding van vragen ,uiterlijk,zijn woonsituatie enz kunnen blijven staan in de zaal of vertrekken[als ze hem niks vinden].Na enkele rondes mag de man uit de overgebleven meiden er een kiezen om op vakantie te gaan,naar curacao!
Heel zielig voor deze man,er bleef er dus geen EEN staan!Sta je toch ff flink voor paal toch?

iloveyou
Berichten: 348
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: s-deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:17

zo ja zeker.Ik heb het niet gezien maar ik weet wel dat Methal theo het presenteerde met Armanda.Dat sta je zeker voor paal.aar ik heb die man wel ff gezien maar daar zou iik ook nie mee op vakantie willen hoor hij was oerlelijk

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:22

Echt sneu.. Toch vervelend dat er zoveel vrouwen zijn die echt alleen maar naar de buitenkant kijken..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:36

en andersom gebeurt het toch net zo goed? Maar vrouwen wordt zulke dingen meer bespaard in het publiek. Die worden eerder opgekalefaterd voordat ze voor de camera komen.

LLLLaura
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-12-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:44

Ik heb het ook gezien en heb me dood gelachen ja, sorry hoor maar daar moet je als man maar rekening mee houden als je met zo'n progamma meedoet.
Het is wel heel erg sneu voor hem. Maarja als je aan zo'n genant progamma meedoet kan dat gebeuren. En bij zulke progamma's kijken vrouwen die daaraan meedoen echt niet naar het uiterlijk.
Ach misschien heeft tie nu wel een bosje bloemen gekregen }> want de kijkcijfers zullen wel omhoog gaan want hierdoor worden veel mensen nieuwgierig die dit horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:45

Tja, dat weet je als je aan zo'n dom programma mee gaat doen....

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:52

whahahaahah, ik vind dat echt grappig. Ga ik ook maar eens kijken, tja hij zal die vrouwen toch ook beoordelen op hun uiterlijk als er nog veel overbleven dus waarom hun niet.
Er word trouwens veel te veel gekeken naar uiterlijk Boos!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:54

Dan hadden ze mij er moeten neerzetten!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:55

Prima schreef:
Dan hadden ze mij er moeten neerzetten!


Hoezo sta jiji ook graag voor banketstaaf dan? }>

robi

Berichten: 182
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:59

hihihihi denk dat als je zo daar voor paal staat dan weet je in eidergefal dat je je anders moet kleden:D

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:05

Prima schreef:
Dan hadden ze mij er moeten neerzetten!


Waarom dan?

Schijnheilig

robi

Berichten: 182
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:07

owh misschien licht het aan de kleding of misschien niet (ikke heb niet gekeken!):D

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:27

In zo'n programma wordt alleen naar het uiterlijk gekeken. Het is namelijk de enige informatie die je krijgt. Ja, wat interesses komen erbij maar verder weet je niets over de persoonlijkheid of het karakter.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:35

jamaar dat heb je in het echt ook, je ziet een jongen. Nou als het een lekker ding is dan neem je mischien wat en later zie je pas zijn innerlijk.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:38

Avanti schreef:
jamaar dat heb je in het echt ook, je ziet een jongen. Nou als het een lekker ding is dan neem je mischien wat en later zie je pas zijn innerlijk.


dat is nou precies de reden waarom ik als ik uitging niemand leerde kennen. Omdat dat niet zo fijn werkt. Je krijgt meestal niet de kans om verder te kijken. De relaties die ik had zijn voortgekomen uit vriendenkringen of uit werk.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:42

Lijkt me toch best lastig om met iem,and te hebben die je qua uiterlijk niet aantrekkelijk vind. Dan word je toch ook niet verliefd?

Lastig hoor aan de ene kant val ik toch ook een mooi koppie, beetje gespierd, donker haar en ogen Vingers aflikken Maar een innerlijk is toch belangerijker als ik zo denk. Maar dat kan ik zelf gewoon niet opzij zetten. Ik kap zelfs al af op schoenen Frusty

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:59

Avanti schreef:
Lijkt me toch best lastig om met iem,and te hebben die je qua uiterlijk niet aantrekkelijk vind. Dan word je toch ook niet verliefd?
Frusty

Je kunt heel anders naar iemand gaan kijken als je hem leert kennen. Iemand gaat er dan gewoon anders uitzien. Eigenlijk kun je wel zeggen dat 1 mens 2 uiterlijken/gezichten heeft. Het uiterlijk/gezicht dat je niet kent, en het uiterlijk/gezicht dat je wel kent, en dat 2e gebeurt meestal later, dat 1e is als je hem/haar voor het eerst ziet.

Ik ben ook wel eens gevallen op mensen waartoe ik me in eerste instantie totaal niet toe aangetrokken voelde. Die heel anders waren dan het doornsee type waar ik op val. En vice versa kan ook he! Zo kun je je aangetrokken voelen tot iemand en totaal afknappen als je hem beter leert kennen.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 12:31

En toch vond ik het sneu,ik vond hem niet lelijk ofzo.
Ik ben het met Desiree eens,ook al is een man niet aantrekkelijk,hij kan toch verschrikkelijk leuk zijn!Moet zeggen dat m'n eigenste lief ook niet knap is[in mijn ogen natuurlijk wel! Knipoog ]maar gewoon iets heeft!
En Avanti:schoenen winkels vol leuke schoenen te koop hoor!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:46

Sonja schreef:
Tja, dat weet je als je aan zo'n dom programma mee gaat doen....


Helemaal mee eens, het is niet leuk, maar je weet dat zoiets kan gebeuren als je aan zo'n tv programma mee doet. Hetzelfde met van die kansspelen op tv zoals weekend miljonairs. Je gaat er naartoe om wat te winnen, als je dan met niets weggaat is dat ook l*llig, maar dat kan je ook weten..