geesten, klu klux klan enz.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:05

Angeliek schreef:
Als je iemand in nederland discrimineerd word je wel zo godsgruwelijk op je bek geslagen.
Dat zou er bij die kkk-ventjes ook moeten gebeuren.
Ik vind dat hun een land niet zo mogen teisteren met hun stomme gedoe!

Je kunt moeilijk die ventjes oppakken, want er zitten ook ministers en belangrijke mensen bij aangesloten..


Ik vind het ECHT maar eng,,
(ik heb echt al weer rillingen)


In Nederland gebeurt het discrimineren ook meer dan dat je denkt. Het is tegen woordig weer helemaal "in" om zo maar te zeggen. En denk maar niet dat iemand op zijn bek slaan helpt, dat maakt het alleen maar erger.

Het erge aan de KKK is ook nog dat mensen die er lid vanz ijn dit vaak niet aan de grote klok hangen. Ze zijn het heel sneaky en niemand heeft er weet van (maar ondertussen) Als je ook naar die pakken kijkt, hun hoofden zijn wel zo bedekt dat niemand ze kan herkennen...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.


Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:56

Maxx"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
Iemand toevallig de Blair Witch Project gezien? Is dit nou echt gebeurt of niet?

Nee, maar zo hebben ze het destijds wel laten lijken bij de promotie van de film. Was echt een hype toen.
[/quote]

Kijk blair witch 2 maar dan zie je dat het nep is... daarin veraden ze zichzelf. (deze film vond ik trouwens slecht)

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 12:54

doordat niet alles meer met eigen camera's wordt gefilmd (geloof ik) er waren normale camera opnames bij en vast nog wel wat dingen. Is al een tijdje terug dat ik die film gezien heb...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Charaz, ista, Thincla, Venthe, Wenta, Wopkebrok, xChoco en 40 bezoekers