geesten, klu klux klan enz.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

geesten, klu klux klan enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 22:30

Klu klux klan:
Ik had er laatst een programma van op t.v gezien.
En ik vind het maar griezels!
Ik vind het HELEMAAL belachelijk!
het is 1 groot negatief gebeuren, en ik krijg gewoon helemaal de kriebels van die gasten!

Als ik er al over lees, of dat programma zag, kreeg ik helamaal koude rillingen..
Hebben jullie dat ook?

Dat heb ik nou ook bij geesten enzo.
Ik kan ook geen programma zien dat over geesten gaat, en als ze het over de gevolgen hebben van glaasje draaien, en als ze zoiets filmen als mensen aan het glaasje draaien zijn, MOET ik de tv op een andere zender zetten!

Dat komt omdat ik allemaal heb meegekregen, dat als je aan het glaasje draaien bent, dat je dan omringt bent door demonen die je ziel willen hebben.
En als ik dan zoiets bekeken heb op tv, kan ik niet slapen, en spookt er van alles door mn hoofd.

Ik voel me daarbij niet op mijn gemak, maar ik kan dat gevoel ook niet van me afzetten als ik ergens anders mee bezig ben.

(ik ben gewoon een heel rein mens... !! *LOL* )

hebben jullie dat ook? of voelen jullie je daarbij juist wel op je gemak?

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:32

ik vind het altijd wel interressant om naar te kijken. goed voor je algehele ontwikkeling, maar om het nou zelf te proberen? nee dank je. wel heb ik ooit eens gependeld

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:34

Ja dat heb ik ook. Ik durf abosoluut niet naar dat soort dingen op tv te kijken. Als ik bij een vriendin ben dan smeek ik echt dat ze het overzet. Ik maak mezelf dan 's avonds helemaal bang mee als ik bv zo'n film gezien heb. Of een internet site. Bah.. Scheve mond

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 22:36

LiSSy schreef:
ik vind het altijd wel interressant om naar te kijken. goed voor je algehele ontwikkeling, maar om het nou zelf te proberen? nee dank je. wel heb ik ooit eens gependeld


Beetje domme vraag, maar ik heb nooit van gepeldeld?

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:38

dat is met een ketting met een hangertje. die houd je bij het uiteinde vast en dan je hand open (met de palm naar boven) eronder.
dan vraag je welke kant ja is. als het goed is gaat hij heen en weer bewegen of rondjes draaien. wat hij op dat moment doet is ja.
dan ga je vragen stellen waar alleen antwoord op kan worden gegeven dmv ja en nee.
snap ie?

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 22:42

ik snap.. Vond je dat ook niet eng?

Ik krijg van al die dingen ECHT de kriebels.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:44

nee was niet echt eng... pendelen is nog heel erg onschuldig wat dat betreft.
ik geloof er niet zo in, misschien maakt dat het minder eng?

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:45

Vroeger deed ik altijd met een haar aan me ring. Haha!
Maar toen had ik geen benul van wat ik deed.
Ik bewoog altijd zelf maar stiekem m'n hand. Tong uitsteken

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:43

Geesten ... Klu Klux Klan ... ik denk dit gaat vast over witte lakens, maar niet dus Knipoog

Ik krijg er niet echt rillingen van. Ik heb heel vroeger wel eens glaasje gedraaid en zou toen in contact gekomen zijn met mijn overleden vader. Maar ik was echt heel jong en het zit er dik in dat ik door de ouderen waarmee ik het deed in de maling ben genomen. Het was wel heel eng weet ik nog, vooral toen er een paar ouders op de deur van de kantine bonsten en vroegen wat we aan het doen waren (het was op de camping).

Ik ben overigens heilig overtuigd van een 'geestenwereld', maar het maakt me niet echt bang. Geeft me eigenlijk wel een goed gevoel.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 00:02

Klu Klux Klan en geesten hebben absoluut niet met elkaar te maken.

De Klu Klux Klan is begonnen als politieke ondergrondse beweging die er tegen was dat de slaven bevrijd werden in het Amerika na de Amerikaanse Burgeroorlog. Tegenwoordig meer in verband gebracht met Neonazi's en geloof. Maar nogmaals: dit is mensenwerk en heeft niets met geesten te maken...

Waar ik wel in geloof zijn gidsen. Dat er zielen van dierbare overledenen bij je zijn die je beschermen. Geesten zijn niet per definitie kwaadaardig. Het probleem is wel dat je met glaasje draaien de verkeerde geesten kunt oproepen, dus daar zou ik wel mee uitkijken. Maar hoe vaak heb je zelf een handeling anders gedaan dan je normaal zou doen, bent een andere weg gereden die je anders zou doen, bent niet in een bus gestapt die je anders wel zou hebben genomen? Als je naar je intuitie luisterd en als je er voor openstaat, kun je een heleboel dingen "doorkrijgen" zonder dat je er bang voor hoeft te zijn...

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 02:23

Cassidy schreef:
Klu Klux Klan en geesten hebben absoluut niet met elkaar te maken.

Ik geloof niet dat Angeliek dat dacht hoor, aan haar stukje te lezen, maar ik ben het met je eens dat het een vreemde combinatie is voor een topic.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 08:07

Ik vind het ook griezelig hoor.
Glaasje draaien enz .
Dat hoeft voor mij echt niet.

Als het op tv is , dan kijk ik het wel, ik vind het best interesant om te kijken.
Niet om zelf te proberen.
Maar ik vind het boeiend om te zien, waarom....
Ik heb geen idee Verward

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:18

De Kkk doet me niet zoveel, maar geesten, entiteiten, mediums, etc etc ben ik heel erg geinterreseert in ... Dus dat mag van mij zeker blijven Lachen

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:49

Ik ga helemaal met Chantall mee. KKK interesseert me ook niet echt. Maar geesten en dat soort dingen vind ik wel interessant.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:58

Nou, ik vind het anders heel verbazingwekkend dat zoiets als de kkk bestaat hoor. en het zijn griezels. Zomaar mensen veroordelen en degraderen op grond van huidskleur. Klinkt mij wel griezelig in de oren. Als je zwarten zo kunt veroordelen en alles af wilt nemen, kun je dat ook bij blanken. er is geen verschil.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:09

De KKK zijn voor mij mensen waar ik niet mee wil omgaan, ze doen vernederend over andere mensen zonder iemand te kennen. Verder vind ik het echt van die typische lui waar mijn haar van recht op gaat staan.

Geesten en dat soort zaken kunnen mij enorm intereseren.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 10:28

Desiree schreef:
Nou, ik vind het anders heel verbazingwekkend dat zoiets als de kkk bestaat hoor. en het zijn griezels. Zomaar mensen veroordelen en degraderen op grond van huidskleur. Klinkt mij wel griezelig in de oren. Als je zwarten zo kunt veroordelen en alles af wilt nemen, kun je dat ook bij blanken. er is geen verschil.


helemaal mee eens.
Als je iemand in nederland discrimineerd word je wel zo godsgruwelijk op je bek geslagen.
Dat zou er bij die kkk-ventjes ook moeten gebeuren.
Ik vind dat hun een land niet zo mogen teisteren met hun stomme gedoe!

Je kunt moeilijk die ventjes oppakken, want er zitten ook ministers en belangrijke mensen bij aangesloten..


Ik vind het ECHT maar eng,,
(ik heb echt al weer rillingen)

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 10:32

En glaasje draaien steld je open aan demonen en geesten van de boven wereld.Die demonen willen jouw ziel in je macht hebben, En jou teisteren. (er zijn ook wel goeie geesten)
Daar heb ik ook een programma over gezien, dat een meisje had glaasje gedraait, en die geest die ze sprak zei, "jij gaat morgen dood"
Dus het meisje was heel de dag alleen thuis gebleven, ze loopt de trap af, struikelt over een speelgoed autotje van haar zoontje, boem. dood.
En daar geloof ik dus in.. dat geesten dingen jou kunnen laten overkomen.

Drugs het zelfde, en mensen die drugs en glaasje draaien doen, zijn daarna dus bijna bezeten, dat zie je ook aan ze..

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:10

in een vorig topic heb ik geloof ik gelezen dat ze je niet iets kunnen laten doen, maar dingen voorspellen die je liever niet wilt weten, bijvoorbeeld dus dat je dood gaat

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:38

Angeliek"]
[quote="Desiree schreef:
Nou, ik vind het anders heel verbazingwekkend dat zoiets als de kkk bestaat hoor. en het zijn griezels. Zomaar mensen veroordelen en degraderen op grond van huidskleur. Klinkt mij wel griezelig in de oren. Als je zwarten zo kunt veroordelen en alles af wilt nemen, kun je dat ook bij blanken. er is geen verschil.


helemaal mee eens.
Als je iemand in nederland discrimineerd word je wel zo godsgruwelijk op je bek geslagen.
Dat zou er bij die kkk-ventjes ook moeten gebeuren.
Ik vind dat hun een land niet zo mogen teisteren met hun stomme gedoe!

Je kunt moeilijk die ventjes oppakken, want er zitten ook ministers en belangrijke mensen bij aangesloten..


Ik vind het ECHT maar eng,,
(ik heb echt al weer rillingen)
[/quote]

Er is meer onrechtvaardigheid in de wereld....ook in andere landen. En daar lopen ze minder snel mee te koop, maar het gebeurt ook daar. Wat is erger in jouw ogen: dat ze het zo open proclameren? Of dat ze het ondergronds doen? Als ze het open proclameren kun je de benen nemen. Maar je kunt niet vluchten voor het gevaar dat je niet kent....

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:05

Angeliek schreef:
Als je iemand in nederland discrimineerd word je wel zo godsgruwelijk op je bek geslagen.
Dat zou er bij die kkk-ventjes ook moeten gebeuren.
Ik vind dat hun een land niet zo mogen teisteren met hun stomme gedoe!

Je kunt moeilijk die ventjes oppakken, want er zitten ook ministers en belangrijke mensen bij aangesloten..


Ik vind het ECHT maar eng,,
(ik heb echt al weer rillingen)


In Nederland gebeurt het discrimineren ook meer dan dat je denkt. Het is tegen woordig weer helemaal "in" om zo maar te zeggen. En denk maar niet dat iemand op zijn bek slaan helpt, dat maakt het alleen maar erger.

Het erge aan de KKK is ook nog dat mensen die er lid vanz ijn dit vaak niet aan de grote klok hangen. Ze zijn het heel sneaky en niemand heeft er weet van (maar ondertussen) Als je ook naar die pakken kijkt, hun hoofden zijn wel zo bedekt dat niemand ze kan herkennen...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:51

Essie schreef:
Het erge aan de KKK is ook nog dat mensen die er lid vanz ijn dit vaak niet aan de grote klok hangen. Ze zijn het heel sneaky en niemand heeft er weet van (maar ondertussen) Als je ook naar die pakken kijkt, hun hoofden zijn wel zo bedekt dat niemand ze kan herkennen...


Mijn excuses als ik nu op tenen trap, maar wat zou je denken van leden van de vrijmetselaars? Ze weten onderling wel wie er lid is, maar van buitenaf mag niemand het weten...en ze helpen elkander ook als het nodig is....

Verder impliceer ik niet dat de KKK te vergelijken is met de vrijmetselaars. Maar het lijkt er toch aardig op?

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:34

Hm Cassidy, die twee zou ik inderdaad maar niet met elkaar vergelijken!! Wazig zijn ze misschien beide maar hun doel heeft totaal NIETS met elkaar te maken. En overigens... ik ken een aantal vrijmetselaars hoor, maar ben zelf toch echt geen lid!

Verder geloof ik ook zeker in geesten, of iets bovennatuurlijks. Het leek me altijd erg interessant om iets te doen als glaasje draaien, maar helaas (of misschien wel niet natuurlijk) waren er geen anderen die het wilden proberen.
Zulke programmas kijk ik ook zeker af als ik er langs zap op tv!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 08:31

ehhhhhhhm nou kom ik met een hele domme vraag denk ik. Maar wat zijn vrijmetselaars???

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 08:54

Hangt er vanaf wat voor geesten.