Oke een paar vraagjes:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Oke een paar vraagjes:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 15:02

Okeoke Haha! Ik heb dus een hele week gezeurd voor een navelpiercing en vandaag mocht het oleole!
Dus gister waren mijn oom en tante hier (hebben een aparte ment in verschillende landen en niet te klein ook!versta bubbelbad enzenz)
Dus hun gaan er weer een tijdje heen. Haha! En nu mag ik mee! over 2 weken (waarschijnlijk als er iets tussen komt niet)En dan ga ik dus 2 weken! Dus dan kan ik vandaag geen navelpiering laten zetten (maar dat komt na die vakantie dan)
*LOL* Heem maar nu ben ik nog nooit in een vliegtuig geweest, en ben ik een beetje bang zeg maar Clown

Hoe was jullie eerste keer in het vliegtuig, en is het eng, en doen jullie oren zeer......
Groetjes Tiffany Haha! Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:16

Ik vind het opstijgen cool. Cool
Maar als er turbolentie???? is dan word ik bang, ik hoop altijd dat er niets gebeurd. Tong uitsteken Ik heb nu 1x heen en weer gevlogen wat ik me kan herinneren en op de terugweg was dr bliksem ingeslagen. Lips are sealed

Maar wel leuk dat je op vakantie gaat en een navelpiercing krijgt!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:27

Ik vind vliegen niet zo heel geweldig, maar dat komt omdat ik liever met 2 benen op de grond sta! Het opstijgen vinden veel mensen die ik ken geweldig. ik vind dat persoonlijk het minste leuke. ik heb geen hekel aan vliegen hoor en het is een snelle manier om ergens te komen. Ik vind dat je in het vliegtuig al echt lekker op vakantie bent... je krijgt lekker eten enz...
Maak je niet druk om het vliegen. Je voelt alleen wat van je oren bij het opstijgen en dalen... neem lekker een zak snoepjes mee (of kauwgom) dan moet je veel slikken en heb je er het minste last van. (vaak krijg je in het vliegtuig ook een snoepje en wat te drinken)
Heel veel plezier en geniet er maar lekker van!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:29

Toen was ik nog 4 Tong uitsteken
Alles zorg dat je moe bent zodat je vaak kan gapen om je oren te openen.... Knipoog

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:45

Vliegen is gaaf! Het is alleen zo verschrikkelijk duur Scheve mond Als het goedkoper was geweest had ik de hele tijd in de lucht gehangen Haha!

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 11:06

Oke ik ga dus mee! Het is trouwens over 3 weken Haha!
Ik stap gewoon in en ga zitten....... hihihihi Tong uitsteken

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 11:52

Ik ben maar van Amsterdam naar London gevlogen, maar ik vond het echt verschrikkelijk.... Ik krijg heel erg last van mn oren, en wordt misselijk (maar ik wordt al misselijk in een bus hoor Haha! ). Ik vond het niet leuk! Ik zie er dan ook best wel tegenop om donderdag weer terug te vliegen. Veel snoepjes mee, en maar slikken Vingers aflikken

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:22

Tiffany schreef:
Oke ik ga dus mee! Het is trouwens over 3 weken Haha!
Ik stap gewoon in en ga zitten....... hihihihi Tong uitsteken


Het lijkt me beter dat je gaat liggen Knipoog nou goed : -p

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 12:35

Sofionna"]
[quote="Tiffany schreef:
Oke ik ga dus mee! Het is trouwens over 3 weken Haha!
Ik stap gewoon in en ga zitten....... hihihihi Tong uitsteken


Het lijkt me beter dat je gaat liggen Knipoog nou goed : -p
[/quote]

Goed idee!!!!!!! *LOL*

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:27

Ik ben afgelopen zomer van Amsterdam naar San Fransisco gevlogen...11 uur! Tong uitsteken
Dat was flink lang. Het is echt absoluut niet eng, stijgen en landen is niet zoveel aan, en de rest lijkt gewoon net alsof je in een auto zit. Turbulentie is wel vervelend, vind ik zelf dan, maar dat is gewoon omdat je er onrustig van wordt. Voor de rest verschilt het per persoon of je last hebt van de luchtdruk, zelf heb ik er absoluut geen last van...
Alvast veel plezier!! Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:44

Ik heb het helemaal niet op met vliegen... maar toch ben ik 3 weken terug in het vliegtuig naar Australie gestapt om naar mijn lieve Aussie vriend te gaan... ik merk dat ik het steeds minder erg ga vinden en me steeds makkelijker kan ontspannen. Turbulentie vind ik tegenwoordig net lijken op rijden over een hobbelig zandweggetje oid... Verder krijg ik enorme last van mijn oren bij het landen, mijn trommelvliezen willen dan nog wel scheuren en dat is echt geen pretje! Dus ik bereid me daar erg goed voor door een flesje otrivin mee te nemen, dit gebruik ik al voor het opstijgen, daarna als onderhoud om luchtwegen vrij te houden en vlak voor de landing nog eens extra. Tevens neem ik 40 minuten voor de landing 1 advilletje in en koop ik bij de apotheek earplanes. Dat zijn speciale oordopjes die er voor zorgen dat de luchtdruk die spanning op je neus en oren geeft beter verdeeld wordt! Voor mij absoluut onmisbaar, zonder die dingen ga ik niet. Een uur voor het landing in "schroeven" en dan de otrivin en evt. mijn advilletje(s) en ik merk helemaal niks. Enne... Australie was 21 uur vliegen in totaal... en als het goed is komt mijn lief in Augustus of September naar Nederland emigreren, maar anders stap ik zo weer in het vliegtuig daarna toe hoor... Kortom; gewoon doen! Hartstikke leuk joh. Btw... met turbulentie kijk ik altijd naar de stewardessen, als die nog rond lopen of wel gaan zitten maar gewoon nog ontspannen kijken is er niks aan het handje... en als ze wat minder ontspannen kijken... ach, dan is er 9 van de 10 keer nog steeds niks aan de hand. Knipoog

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:49

vliegen is cool!!

2 x gedaan toen ik 1 wasa en een paar weken geleden naar madrid was heel leuk, vond het niet eng, maar het viel me tegen want ik hoopte zo op die noodlanding in het oerwoud wat die irritanta klasgenootjes niet zouden overleven }> Bloos Schijnheilig

maar viel mee, wel beetje turbulentie maar dat was leuk. en had wel heel poijn inme oren met landen op schiphol verder niets.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:53

Ik weet de 1e keer niet meer. Dat was als baby. Want mijn opa en oma wonen in spanje en ik ga er al vanaf klein kind heen. Maar ik weet nog wel de 1e x dat ik zonder ouders ging vliegen samen met mijn broer! Ik vond het best wel eng. Maar je moet gewoon kauwgom eten als je opstijgt dan krijg je geen last van je oren. Of bekertje erop zetten Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:01

Ik vond het helemaal te gek Haha!
Had me eigen al heel erg op het vliegen verheugd, en het was net zo leuk of nog leuker als ik had gedacht
Alleen wel geeuwen bij het opsteigen en landen, vooral bij het landen want dan krijg je echt last van je oren (als je geeuwt gaan je oren weer open, dus ik zat steeds Gaaaap
Alleen als je lang boven zee vliegt kan het wel saai worden, ik had me bij het raampje geinstalleerd, en na een tijdje had ik toch wel zoiets van ja nu weet ik het wel dat water. Gelukkig draaide ze een leuke film.
Toen er ijs in het water kwam ging ik weer naar buiten kijken Haha!
Over land vliegen is helemaal leuk, ik vloog terug over new york toen het avond was, echt heel mooi, alleen in de bochten gaat alles zo raar draaien onder je Haha!
Veel plezier maar dat zal vast wel lukken.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 20:38

Turbulentie?????? ehmmm ben ik nou blont, maar wat is dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:19

Als ik me niet vergis is turbulentie luchtdrukverschil...Hierdoor krijg je een soort luchtzakken en wanneer een vliegtuig hierin terecht komt kan die heel erg gaan schokken, schommelen en zelfs meters naar beneden vallen Haha!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:41

Vliegen is leuk, niks engs aan!
Veel plezier.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 01:21

Mijn papi werkte bij de KLM en ik kan de keren dat ik ben gevlogen, niet meer tellen Knipoog , het is iig vaak ! Ik ben dol op vliegen, maar krijg helaas heel snel last van mijn oren Scheve mond ! De tips van Vikki zijn echt de beste, zo doe ik het ook! Meestal valt het met de oorpijn dan wel mee!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 08:13

IK VIND het niet zo erg om te vliegen.
Aleen krijg altijd heel veel last van me oren, met de druk Verdrietig
En het opstijgen en landen vind ik eng.
Maar zodra ik in de lucht zit vind ik het best Haha!.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 08:03

Akke schreef:
Als ik me niet vergis is turbulentie luchtdrukverschil...Hierdoor krijg je een soort luchtzakken en wanneer een vliegtuig hierin terecht komt kan die heel erg gaan schokken, schommelen en zelfs meters naar beneden vallen Haha!


Lips are sealed Huilen Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:51

Vliegen rules! Heerlijk! Dat gevoel in je buik bij het opstijgen en landen! Lekkerrrrrrrr en turbulentie vind ik altijd wel lekker spannend.
Ik vind het heel comfortabel (indien niet langer dan een uurtje of 4, 5 Haha! ) en een lekker snelle manier van reizen. Maar ik wil wel naast een raampje zitten! Haha!

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:59

Vliegen vind ik niet eng als dat ding gewoon stilhangt en niet teveel bochten maakt.Zodra er wolken aankomen en dat ding hefig gaat schudden raak ik echt in paniek.Opstijgen vind ik wel leuk,dat landen vind ik echt doodeng!

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 20:43

Ik moet 4 uur in dat doodenge monster zitten

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:03

Ik vind 4 uur al lang.
Na een uur weet je gewoon niet meer hoe je moet gaan zitten.
Toen wij naar Turkije op vakantie gingen had ik van alles bij me: Break out!, discman en noem maar op.Maar in al die dingen had ik gewoon geen zin meer.Op de terug reis had ik vreselijke pijn aan mijn stuitje [daar bij je kont] en kon echt niet normaal zitten.Toen ik eindelijk in slaap was maakte die tuthola naast me,mij wakker want het eten kwam eraan.Nou daar had ze me niet voor wakker hoeven te maken, het was harstikke koud voedsel en ik lust helemaal geen spruitjes!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:10

Tiffany schreef:
Ik moet 4 uur in dat doodenge monster zitten


Ik heb pas 21 uur in zo'n "eng monster" gezeten Tiffany... Haha! En echt, ik had het ook niet op vliegen, maar het valt reuze mee... leuk boek mee, muziekje en dan zijn 4 uur zo voorbij. (En lees mijn vorige tips nog even door... als je gevoelige oren hebt ben je daar echt heel blij mee Knipoog ) En turbulentie is lang niet zo eng als beschreven joh... Ik heb laatst van Singapore naar Amsterdam (13 uur) bijna non stop last gehad van turbulentie... maar zolang de stewardessen nog niet lijkblijk ingesnoerd op hun stoeltjes zitten en kruizen slaan en schietgebedjes zeggen valt dat reuze mee... het lijkt net alsof je over een hobbelig wegdek rijdt. Als ik morgen een ticket naar Brisbane kreeg (daar woont mijn vriend) dan ging ik meteen hoor! Dus gewoon doen en je vooral niet gek laten maken! 4 uurtjes is niks.

Bij Singapore airlines kan je trouwens een "niet storen" sticker"op je stoel krijgen, dan laten ze je lekker slapen en kan je daarna gewoon om wat noodles oid vragen... of toblerone chocolade Vingers aflikken

En oh... regelmatig naar de toilet gaan of even heen en weer lopen tussen toilet en stoel oid is ook prettig, goed voor je bloedcirculatie en voorkomt vast ook pijn aan je stuitje want ik had nergens last van... Knipoog
Laatst bijgewerkt door vikki op 30-04-03 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt