bovenbuurvrouw vermoord

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

bovenbuurvrouw vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 21:41

vandaag kreeg ik te horen dat mijn bovenbuurvrouw vermoord is. Echt wel schrikken. Zo dichtbij! ik sta gewoon te trillen op mijn benen.

Er rijden alemaal politie wagens in de buurt. Maar de politie wil niet zeggen waarom ofzo. Hoogstwaarschijnlijk een drugs afrekening. Maar dat weet dus niemand. Ik heb in ieder geval nooit iets gemerkt dat er gedeald werd ofzo. Maar ja dat hoeft ook helemaal niet te zijn.

Er staat ook niets in de krant ofzo.

Ze is dus afgelopen donderdag vermoord. Ik was toen gelukkig niet thuis. Mijn vriendin die net even verderop woont heeft het wel allemaal gezien.

Eerst zes politiewagens en toen kwam de ambulance ook nog. Die gingen meteen weer weg want ze mogen natuurlijk geen dode meenemen.

Hopenlijk pakken ze de dader(s) vlug. Kan ik weer rustiger slapen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 21:47

ja dat is zeker schrikken. Ik merk ook dat ik er de hele tijd mee bezig ben. Ik heb vanavond ook alweer een boel politie gezien. Ze zijn er toch mee bezig dus. Maar dan denk ik"waarom rijden ze toch steeds op en neer? zouden ze verwachten dat hij(of zij) terug komt?"

Mijn vriendin heeft al aangeboden dat ik bij haar kon slapen. Maar ja ik zal toch weer naar huis moeten. En ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer durf.

Daarbij kan ik mijn katje natuurlijk niet alleen laten.

*zucht* dilemma, dilemma
Laatst bijgewerkt door Heike op 26-04-03 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 21:51

Nee ik kende haar niet zo goed. Heb haar natuurlijk wel eens gesproken en haar vaker zien lopen.

Argh wat kunnen een paar mensen het toch zo verzieken voor de anderen....

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, DayDream21, dollyspikkel, Eliana, Fleuribelle, fokfanaat, Galaika, Googlebot, JoukjeV, MerleSimone, mika11, Mitch_Beauty, Nayan, PeerAppel, Sanet, SJP, StonedRomy, Tara_13, UhNee en 174 bezoekers