Wat vind je het meest aantrekkelijke aan een man?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind je aantrekkelijk aan je man naar keuze?

Met hem kunnen lachen
49 (31%)
Zijn mooie ogen
24 (15%)
Dat achterwerk
Geen stemmen
Gespierd lichaam
9 (5%)
Intelligentie en hebben van gespreksstof
25 (16%)
Openheid en eerlijkheid
40 (25%)
Gemeenschappelijke interesses
4 (2%)
Een mooi geschapen .... :P
4 (2%)

Totaal aantal stemmen: 155


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Wat vind je het meest aantrekkelijke aan een man?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 19:35

Naar aanleiding van een gesprek met een man, vraag ik nu aan jullie, wat is nu datgene wat je aantrekt in een bepaalde man....
waarom je dus voor iemand zou kunnen vallen.
En dan wel nadat dat knappe koppie of gespierde torso zijn mond open doet, dus niet op het eerste gezicht....

En wat ook op langere termijn aantrekkelijk blijft.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:38

Voor mij is het belangrijk dat ik kan lachen met diegene. Ook vindt ik het belangrijk dat ik goed met diegene kan praten.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:41

Met hem kunnen lachen! En een lekker lichaam Vingers aflikken is eigenlijk ook wel leuk, en ook een lekker kontje, leuk koppie. Ach dan is het wel goed hoor Schijnheilig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:43

Yootha schreef:
Voor mij is het belangrijk dat ik kan lachen met diegene. Ook vindt ik het belangrijk dat ik goed met diegene kan praten.


Amen! Ik heb dus niet gestemd omdat ik voor 2 opties zou willen kiezen... overigens vind ik het ook belangrijk dat je behalve kan lachen ook kan huilen met een man (het leven is helaas niet alleen maar leuk he...) en dat je serieus kan zijn op zijn tijd, daar dienen de goede gesprekken voor natuurlijk... Ik merk trouwens wel dat ik uiterlijk (naarmate ik ouder word??? Ben inmiddels alweer een "oude muts" van 30 immers Haha! ) steeds minder belangrijk vind. Hoewel ik mijn lief natuurlijk wel de knapste man ooit vind... Knipoog

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:47

Ik denk vanalles een beetje. Ik moet met hem kunnen lachen, en moet goed (open en eerlijk) met hem kunnen praten en niet zonder gespreks stof komen te zitten. (Irri is dat Tong uitsteken) En hij moet er goed uitzien natuurlijk.. maar dat is niet het aller belangrijkste..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 19:48

Ik heb gestemd op de eerste, de reden daarachter is niet dat de rest minder belangrijk is (integendeel, al is een mooi lichaam in mijn ogen iets anders dan per definitie een gespierd lichaam.)... maar omdat het zonder de eerste niet compleet is Haha! *LOL*

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:49

O, k heb niet eerst he verhaaltje gelezen maar meteen gestemd op mooie ogen. Maar op lange termijn is natuurlijk eerlijkheid en oprecht zijn hele belangrijk en natuurlijk met hem kunnen lachen..verder is het mooi meegenomen als hij er goed uitziet maar de rest vind ik toch heel wa belangrijker!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:52

Eerlijkheid, humor, intelligentie, initiatief durven nemen, overeenkomst in interesses (hoeft niet in alles hoor, hoefde van mij geen paardenman te zijn, bleek hij later wel te worden Haha! ) ambitie, bescheidenheid en natuurlijk moet er ook een stuk fysieke aantrekkingskracht bij zitten.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:57

Van buitenaf gezien heeft alles inhoud.
Maar het is wel prettig als er ook echt wat in zit...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 20:02

Margreet schreef:
Van buitenaf gezien heeft alles inhoud.
Maar het is wel prettig als er ook echt wat in zit...


mooi omschreven!!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:03

Ja margreet, helemaal mee eens! Lachen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:11

Hij moet me in ieder geval kunnen laten lachen, en zoals iemand hierboven al noemde, samen kunnen huilen is ook erg belangrijk.

Naast het lachen wil ik ook graag gespreksstof hebben en ik val wel op een bepaalde intelligentie. Waar ik niet zozeer boekenwijsheid mee bedoel, alswel levenskennis en het vermogen te leren van het leven (als je begrijpt wat ik bedoel Knipoog ). Geestelijke bagage om het zo maar te noemen.

Ik hoef niet alle hobby's te delen, maar ik wil wel graag een aantal intresses delen. Ik val niet op heel onzekere types, daar ben ik zelf te onzeker voor en ik vind het leuk als iemand heel enthousiast kan zijn over dingen..

En niet te vergeten, ik vind een flinke woordenwisseling op z'n tijd heel verfrissend, dus ik wil niet iemand die meteen zegt "je hebt gelijk" om van mijn gezeur af te zijn *LOL* .

Wat uiterlijk betreft val ik niet zo snel op erg kalende mannen of flinke bierbuiken, maar zeker ook niet op hele magere heren. Daar steek ik zelf veel te veel bij af, namelijk. Haha! Een kop groter dan ik zou fijn zijn, maar dat is niet zo moeilijk. Leeftijd vind ik niet zo belangrijk, eigenlijk. Als het maar klikt.

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:15

Het kunnen lachen met elkaar, maar ook die sterretjes in zijn ogen en de gezamenlijke interesses.
Helaas voor hem is het volgende ook wel van belang: Hij moet zich goed kunnen aanpassen aan mijn wisselende humeuren

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:41

ik heb voor openheid en eerlijkheid gekozen, al vind ik respect ook erg belangrijk en humor, op gelijke niveau hangen.... op deze eigenschappen kan ik een huis bouwen. mijn eejee bezit deze eigenschappen namelijk. ik ook trouwens Lachen
maar ja, we hebben ook al een relatie vanaf ons 17e en 22e... Lovers

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:41

Ik haat humeurige mensen! Oja smiley: Knipoog

Uit psychologisch oogpunt kan je stellen dat iemand voor jou aantrekkelijk wordt als je overeenkomsten hebt. Meestal betreffen dat interesse, achtergrond/mileu en karakter. Hoe meer de mensen afwijken van elkaar des te minder kans van slagen is de relatie.
De één moet wel complementair zijn aan de ander en visa versa. Dat is trouwens sowieso een universele wet die voor elke bestaand object en (niet bestaand object voor de esotherische mensen onder ons) nodig is om te kunnen zijn wat hij of zij wil zijn, of is.
Laatst bijgewerkt door Prima op 26-04-03 21:09, in het totaal 2 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 21:03

Prima schreef:
Uit psychologisch oogpunt kan je stellen dat iemand voor jou aantrekkelijk wordt als je overeenkomsten hebt.


Uit de lering van de chakra's kun je concluderen dat de overeenkomsten noodzakelijk te vinden zijn in het bij elkaar passen van de energie van de chakra's. Dit is echter niet een vaststaand gegeven aangezien men zich blijft ontwikkelen, hetzij bewust hetzij onbewust, of juist blokkades en trauma oplopen. Daardoor kan ook de 'aantrekking' en het passen van de chakra's veranderen.

De enige echte relatie is die met jeZelf.
Laatst bijgewerkt door orri op 26-04-03 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:07

Ik heb niet gestemd want ik kan niet kiezen.
Een gespierd lijf is wel oke, met hele mooie ogen om in te verdrinken... Dromen
Maar met hem kunnen lachen is ook belangrijk (en op lange termijn toch wel het belangrijkste van al deze denk ik....)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:24

orri schreef:
En wat ook op langere termijn aantrekkelijk blijft.
alleen een mooie kop of een lekker lichaam zie je na 6 maanden niet meer, maar het moet wel aantrekkelijk zijn Haha! gemaakt gedrag knap ik vreselijk op af. humor en opgewektheid vind ik het allerbelangrijkst.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:06

Uiterlijk is het eerste visitekaartje, maar zegt voor mij lang niet alles. Natuurlijk is het leuk als er een mooie verpakking om een goed innerlijk zit, maar ach. Wat is dat nou uiteindelijk waard?
Veel belangrijker vind ik zaken als: eerlijkheid, betrouwbaarheid, respect voor elkaar, humor en een hart dat op de goede plek zit.
(toevallig heb ik wel een exemplaar getroffen met een leuke verpakking Haha! )

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:34

nou eigenlijk wil ik het gewoon allemaal Haha!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:36

Ogen, ogen, ogen....
Daar val ik voor, daar droom ik van... het zijn altijd de ogen die ik me herinner.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:57

Hier net zo Dees, ik val ook op ogen, als die goed zijn kijk je toch alleen daar maar naar en zie je de rest niet meer.
Bijvoorbeeld die ogen van Tim in Temptation Island, daar val ik voor Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 00:08

Uitstraling, maar dat staat er niet bij. De perfecte man straalt rust, vertrouwen en liefde uit en ja, die bestaat.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 07:14

Lovely schreef:
Uitstraling, maar dat staat er niet bij. De perfecte man straalt rust, vertrouwen en liefde uit en ja, die bestaat.


Idd... en hij woont in Brisbane Haha!

En idd, dat is heel belangrijk, zonder vertrouwen geen relatie... (Ik moest weer on topic van Orri... Schijnheilig ) Maar daar ben ik het wel 100 % mee eens, vertrouwen is een van de belangrijkste aspecten.
Laatst bijgewerkt door vikki op 27-04-03 07:34, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 07:16

vikki"]
[quote="Lovely schreef:
Uitstraling, maar dat staat er niet bij. De perfecte man straalt rust, vertrouwen en liefde uit en ja, die bestaat.


Idd... en hij woont in Brisbane Haha!
[/quote]

Blijf je on-topic dame Knipoog